FANDOM

Żart!

—Lucy, "Błoto nie woda"

Lucy Mann jest kuzynką Camille Mann, Gwen i Bena. Jest z gatunku Linopanina.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

W oryginalnej serii, Lucy ma długie blond włosy i niebieskie oczy. Ubrana jest w czarną koszulkę bez rękawów, z gwiazdą, wraz z czerwoną spódnicą. Jej forma Linopanina nie została ukazana.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Lucy wygląda w większości tak samo, z kilkoma drobnymi zmianami. Jej oczy zmieniły kolor na fioletowy. Koszulka ma rękawy zakończone czerwonymi paskami oraz czerwony kołnierzyk. Z górną częścią stroju jest połączona sukienka.

Lucy ma także dwie formy Linopanin. Pierwsza, przypominająca bestię, jest pozbawiona nóg i kształtów ludzkich, a z głowy wystają wąsy. Druga forma jest bardziej humanoidalna i mniejsza. Posiada nogi, a twarz przypomina twarz ludzką, na której płynie błoto imitujące włosy.

Osobowość Edytuj

Lucy.png

Lucy w oryginalnej serii

Lucy jest bardzo towarzyską i nieco złośliwą dziewczyną, która uwielbia płatać figle ludziom. Nie jest zbyt inteligentna, ale prawdopodobnie ma przesmyki geniuszu, skoro udało jej się przejść szkolenie w Akademii Hydraulików w stosunkowo krótkim czasie.

Umiejętności Edytuj

Lucy Mann Humanoid Sludgepuppy.png

Lucy jako Linopan

Ciało Lucy jest wykonane z fioletowej substancji, która przypomina błoto, przez co może zmienić kształt i przybierać wygląd oraz głos innych ludzi, a nawet obcych gatunków. Inne atuty to elastyczność, możliwość zmiany części ciała oraz super wytrzymałość. Lucy może też strzelać błotem.

Wady Edytuj

Lucy może być narażona na działanie wody, ognia lub wysokiej technologii broń hydraulików i po niektórych atakach nie potrafi się zregenerować.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W odcinku "Od Hedorium do ciemności", Lucy wraz z Benem, Gwen, Cooperem, Jonesem i Kevinem rozwiązywali tajemnice dworu Tadeusza Collinsa. Dowiedzieli się, że kontrolę nad jego ciałem przejął De Szrama i stworzył portal, przez który przedostają się na Ziemię Ektonuryci. Większość mieszkańców Bellwood jest kontrolowana przez kosmitów. Wspólnie dzieciaki powstrzymują inwazję cudzoziemców i odsyłają ich z powrotem na ich planetę, tym samym ratują mieszkańców miasteczka. Po pewnym czasie, Lucy oszukuje Gwen i udaje Kevina dla żartu.

Ben 10 Edytuj

Lucy debiutuje w odcinku "Moje wielkie kosmiczne wesele", gdzie jest dziewczyną do sypania kwiatów na ołtarzu. Pod koniec odcinka tańczy z Benem.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Lucy ponownie pojawia się w odcinku "Błoto nie woda", gdzie okazuje się, że została hydraulikiem. Pomaga kuzynostwu rozwiązać zagadkę kradzieży broni z magazynów, po czym przyłącza się do walki z gangiem Psyphona.

W odcinku "Pyszny turniej", Lucy wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wydaje się, że jest silnie związana ze swoją kuzynką.
  • Jest najmłodszą ze swojego gatunku, która pojawiła się w oryginalnej serii.
  • Jej twarz bardzo przypomina rysami twarz Naruto z anime o tym samym tytule.
  • Przypomina trochę Coopera z oryginalnej serii.
  • W odcinku "Błoto nie woda" okazuje się, że jest ona pierwszym w historii hydraulikiem z gatunku Błotny Szczeniak.
  • Podczas śmiechu można usłyszeć odgłos chrumkania.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki