FANDOM

Liam to złoczyńca, pojawiający się w serii "Ben 10: Omniverse".

Wygląd Edytuj

Liam jest podobny do kurczaka, który ma dziób i pióra. Na piersi ma pasy łączące jakimś symbolem. Ma beżowe i brązowe pióra. Z łokci wyrastają mu pazury. W trakcie mówienia, często gdacze jak prawdziwy kurczak.

Umiejetności Edytuj

Liam na łokciach ma ostre jak brzytwa kolce. Jego kopniaki są bardzo potężne. Jest także bardzo silny, zwinny i ma dobry refleks, co czyni go trudnym przeciwnikiem.

Wady Edytuj

Liam łatwo rozprasza się. Lubi też pokarm dla ptaków i nie umie latać.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Wiele zmian: część 1" zadebiutował wraz z Bubble Helmetem i Fistiną.

W odcinku "Wiele zmian: część 2" walczył z Benem i Rookiem na torach kolejowych w Podmieście.

W odcinku "Gorzej już nie będzie" stał się hybrydą Vaxazaura z powodu awarii Omnitrixa.

W odcinku "Bar 23" był postrzegany, kradnąc jaja Vaxazaura, a Max i Ben gonili go.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Liam brał udział w Turnieju Złotej Pięści i został pokonany przez Fistinę.

W odcinku "Clyde Five", Liam kupuje od Inspektora 13 specjalne urządzenie, które zmienia się w zbroję. Podczas walki z Benem, kosmiczną technologię zdobywa Clyde. Po skomunikowaniu się z twórcą zguby okazuje się, że był to jedyny dostępny model. W celu odzyskania go, kupuje trzy Techadony i prosi Grzmotowieprza o pomoc. Podczas walki, kuzyn Tennysona stosuje na kosmicie uścisk, który usypia kurczaka. Przyjaciel przestępcy myśląc, że człowiek jest czarodziejem, zabiera go w bezpieczne miejsce. Później Liam prosi ponownie Inspektora 13 o pomoc, jednak zamiast niej otrzymuje pilota do urządzenia. Cudzoziemiec używa go do zniszczenia Bellwood. Podczas testowania kontrolera, Feedback wyczuwa fale radiowe, które doprowadzają go do wroga. Ostatecznie Liam zostaje pokonany przez usypiający uścisk Clyde'a.

W odcinku "Siłka", Liam za pomocą maski tożsamości zmienia się w Bena w stroju z Ben-Wiatra. Wraz z Kablo Mocnym, Corvo i Piąchą dokonują w tej postaci przestępstw. Ich gang od środka zaczyna infiltrować Dzikie Pnącze, jednak po pewnym czasie przestępcy dowiadują się kim jest nowy członek. Pomimo porwania Rooka, bohaterom udaje się pokonać wrogów, którzy zostają aresztowani przez hydraulików.

W odcinku "Argistix Security", Liam wraz z Suemungozaur rabują jednego z mieszkańców Podmaista. Gdy całe zajście zauważa drużyna bohaterów, ratuje cywila i walczy z przestępcami. Po pewnym czasie bitwę przerywa ciężarówka, z której wychodzą Techadony. Widząc roboty, przestępcy od razu się poddają.

W odcinku "Przyklejony", Liam został zaatakowany przez Skurda, który skopiował jedną z rąk przestępcy i chciał walczyć z Khyberem. Gdy żywiciel chciał pozbyć się małego cudzoziemca, ten ogłuszył go.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki