FANDOM

Kwarrel był więźniem na Incarceconie, który pomógł Kevinowi przy jego pierwszej mutacji. Nauczył go pochłaniania materii, a nie energii. Przez lata kopał tunel, by uciec z więzienia, i pozwolił Kevinowi przyłączyć się. Ostatecznie zostaje postrzelony przez Morgga i umiera.

Wygląd Edytuj

Kwarrel przypomina dużego, umięśnionego, szarego człowieka z wielkim wąsem i spiczastymi uszami. Ma bliznę przebiegającą przez jego prawe oko.Ma też złoty kolczyk w uchu.

Moce i umiejętności Edytuj

Nie są znane żadne umiejętności Kwarrela, ale wydaje się być bardzo silny. Ma także dużą wiedzę o Osmozjaninach.

Osobowość Edytuj

Kwarrrel and Kevin.png

Kwarrrel i Kevin podczas retrospekcji

Kwarrel był przestępcą. wydawało się, że jest spokojny i uważny. Wziął pod swoje skrzydła Kevina, gdy ten był uwięziony w swojej pierwszej mutacji. Ucząc go, jak pochłaniają materię, nawiązali relację "ojciec-syn". Podczas zamieszek w więzieniu, Kwarrel i Kevin zostali złapani przez Morgga. Był gotów oddać swoje życie, by Kevin mógł uciec z Incarceconu. Jego bezinteresowny gest dobroci wpłynął na umysł Kevina, który ostatecznie porzucił ścieżkę przestępczości.

Historia Edytuj

Kwarrel pojawia się w retrospekcji w odcinku "... ani kraty z żelaza kute". Wydaje się, że miał wielką wiedzę o Osmosianinach i ich umiejętnościach, gdyż był w stanie nauczyć Kevina, jak lepiej korzystać ze swoich uprawnień. Został zamordowany, więc pewnie nie wróci, choć może w innym wspomnieniu.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kwarrel był pierwszą osobą, która widziała dobro w Kevinie.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki