FANDOM

Księżniczka Looma Czerwona to Tetramandka pojawiająca się w serii "Ben 10: Omniverse". Jest księżniczką pustynnej planety Khoros.

Wygląd Edytuj

Looma jest znacząco wysoka. Jest też znacznie bardziej smukła i kobieca w porównaniu do większości Tetramandów, jednocześnie jest dobrze umięśniona. Często nosi tradycyjny pancerz Tetramandów wraz z hełmem bojowym.

Umiejętności Edytuj

Jak wszyscy Tetramandzi, posiada ogromną wytrzymałość, zdolność do skakania i siłę fizyczną przewyższającą ludzi, jest nawet silniejsza niż jej ojciec. Ze względu na swoją budowę, Looma jest znacznie bardziej zwinna niż większość Tetramandów. Posiada również niezawodny refleks - była w stanie szybko reagować na atak Szybciora. Ma znaczną sprawność bojową, bo w pojedynkę pokonała wszystkie obce formy Bena z wyjątkiem Czterorękiego.

Wady Edytuj

Looma może być łatwo pokonana przez kule Rochatynika.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Wszystkiego najlepszego", Looma walczyła z Benem, Rookiem, Gwen i Kevinem. Później ujawniła, że toczyła z nimi bój dlatego, że obiecano jej, że poślubi Kevina. Ojciec Loomy, Warlord Gar, zagroził zniszczeniem Ziemi, jeśli Kevin nie zostanie mężem jej córki. Ben przerwał ślub i wyzwał Loomę do walki, którą pokonał przy użyciu Czterorękiego. Po walce okazało się, że Tetramandki wychodzą za mąż za tych, którzy pokonają je, co zniweczyło jej zaręczyny z Kevinem, a obiektem jej uczuć został Ben. Looma była szczęśliwa i zaszczycona i obiecała wrócić za kilka lat na ślub.

W odcinku "Powrót narzeczonej", Looma poszukiwała czterech elementów niezbędnych na jej ślub - czegoś podbitego, posiniaczonego, odciętego i niebieskiego. Walczyła z plemieniem Ester, by schwytać jednego z nich jako coś podbitego, a Ester poprosiła Bena o pomoc. Looma była szczęśliwa widząc ponownie swojego narzeczonego, ale była zajęta zbieraniem przedmiotów. Ben próbował ją powstrzymać, ale ona rzuciła go na bok i zabrała Ester, Rooka, Julię, i Hervé. Wzięła również prawą rękę Fistiny i udała się do domu Bena. Była szczęśliwa, widząc swoją "teściową", której zamierzała wręczyć porwanych. Kiedy "prezenty" próbowały uciec, Looma ponownie chciała je złapać. Ostatecznie została pokonana przez Julię i Bena, po czym odleciała, zrywając zaręczyny z Tennysonem.

W odcinku "Mój ci on", Looma pokonuje wszystkich Tetramandów, którzy chcieli za nią wyjść. Wśród nich jest Gorvan, który zostaje ogłuszony jednym ciosem. Księżniczka postanawia wyjść za mąż za kosmitę, który jako jedyny z jego gatunku ją pokonał. Przylatuje na Ziemię w tym samym czasie co Attea. Obie kosmitki zamierzają poślubić Bena. Na każdy kroku walczą ze sobą, próbując zaimponować Tennysonowi, który został zahipnotyzowany przez Nyancy Chan. Księżniczki wzywają swoje floty na planetę, a gdy w ich ręce wpada specjalny pilot, Looma przekształca bohatera w Czterorękiego. Po kilku użyciach pilot psuje się, a kosmitki kończą wojnę o chłopaka, gdy zauważają, że ten woli Ester.

W odcinku "Pyszny turniej", Looma wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Była jedną z niewielu zawodniczek, które wygrywały przez długi czas, jednak została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Po pewnym czasie Ben uratował ją wraz z innymi kobietami.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki