FANDOM

Krakken to legendarny stwór morski, który debiutuje w odcinku "Krakken", próbując odzyskać swoje jaja skradzione przez Jonah Melville'a. W "Ben 10: Omniverse" inny Krakken atakuje zespół jako strażnik kapitana Korka.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Krakken jest gigantem czworonożnym stworzeniem zamieszkującym głębię wód. Posiada dwie macki wychodzące z jego ust, w których znajdują się też serie ostrych kłów.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Krakken jest szary z żółtymi oczami, ma macki wokół szyi i głowy. Jego nogi są krótsze. Posiada długi ogon i szczęki.

Umiejętności Edytuj

Krakken

Krakken w serii oryginalnej

Krakken jest bardzo wytrzymałym i szybkim pływakiem podobnym do Zębala. Posiada ostre zęby i pazury. Ma też dwie przyssawki, które działają jak dodatkowa para rąk. Może oddychać na lądzie i pod wodą.

W serii "Ben 10: Omniverse" okazało się, że potrafi wysoko skakać, a także żywi się gatunkiem Crashhoppera.

Wady Edytuj

Ludzka broń do polowania może go zranić.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Krakken to morskie stworzenie żyjące w jeziorze, które było ścigane przez kapitana Shawa w odcinku "Krakken". Okazało się, że potwór ten jest matką, która była bardzo zdenerwowana, ponieważ Jonah Melville, kłusownik w przebraniu miłośnika zwierząt, ukradł jej jaja. Po tym jak Ben jako Zębal ocalił jej młode, wróciła z nimi do jeziora.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Inny Krakken pojawił się w odcinku "Na rybach", gdzie był używany jako pies stróżujący przez kapitana Korka i zaatakował Bena, Maxa i Rooka. Ben skusił go do zjedzenia go w postaci Crashhoppera, który odbijał się na jego wnętrznościach, tym samym pokonując go.

W odcinku "Powrót Wredziaków", Krakken zaatakował rodzinę Wredziaków, jednak został uśpiony przez Izoskalia Prawotrójkątna Wredziak. Następnie został ponownie wrzucony do rzeki przez Mamę Wredziak.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Krakken

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki