FANDOM

Kraab jest cybernetycznie wzmocnionym Piscciss Premannem, który był jednym z trzech łowców nagród wysyłanych przez Vilgaxa, by odebrać Benowi Omnitrix.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kraab ma złoto-brązowy pancerz, wielkie usta i cztery cienkie nogi działające jak koparka. Jego prawa ręka jest normalna, a zamiast lewej ma szczypce. Wygląda jak wielki krab.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Wygląd Kraaba nie uległ większej zmianie. Pancerz kosmity przybrał bardziej pomarańczowy kolor.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Nogi Kraaba stały się masywniejsze, a jego biodra większe.

Osobowość Edytuj

Kraab nie wykazał wielu cech charakteru, lecz należy zauważyć, że kosmita mówi jak rzeczywisty myśliwy, nazywając Bena "zdobyczą".

Moce i umiejętności Edytuj

CIU11

Kraab używa swoich szczypców

Kraab był weteranem w wojnie między Pyrosem a Pisccissem i ze względu na uzyskane urazy, jego ciało jest w 95% mechaniczne.

Główną zaletą obcego są jego masywne i ciężkie szczypce, które w połączeniu z siłą Kraaba mogą stać się potężną bronią. Kraab posiada miotacz protoplazmy, który niweluje moc Ektonurytów, stawania się niematerialnymi i niewidzialnymi. Swoimi kleszczami może zgnieść lub zmiażdżyć prawie każdego wroga. Kosmita dzięki pancerzowi stał się bardzo wytrzymały.

Wady Edytuj

Kraab jest w większości robotem, więc Szara Materia mógł go wyłączyć.

Kraab podatny jest na elektryczność

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kraab jest jednym z trzech łowców nagród wynajętych przez Vilgaxa, aby odebrać Benowi Omnitrix w odcinku "Pościg", pozostali to SześćSześć i Tetrax.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Kraab pojawił się w odcinku "Ostateczna bitwa: część 1", gdzie został wynajęty przez nieznanego klienta, by dopaść Bena. Został zamrożony przez Ziąba, który opuścił pokład. Ponieważ Ben nie mógł uratować statku, ten eksplodował, ale Gwen i Kevinowi udało się uratować Kraaba. Po tym zdarzeniu znalazł się w areszcie hydraulików.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kraab ponownie pojawił się w odcinku "Wypluj to!", gdzie wraz z innymi łowcami został wynajęty przez Psyphona, w celu złapania Argita, który ukradł niebezpieczną broń.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kraab mówi tak jak łowca.
  • Kiedy zapytany, czy Kraab był wdzięczny za uratowanie go przez Gwen i Kevina, Dwayne powiedział: "Nie, czuł żal".

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki