FANDOM

Tu znajduje się grupa ludzi. Jeżeli szukasz odcinka o tym samym tytule, zobacz Krąg Strażników Płomienia (odcinek).

Krąg Strażników Płomienia to tajemniczy kult, który wielbi wielowymiarową istotę znaną jako Dagon, który według nich odwiedził Ziemię u zarania ludzkości, przyniósł im zaawansowaną technologię i obiecał, że wróci. W cyrku, kaznodzieja znalazł wroga Bena Tennysona, Vilgaxa, który wyjątkowo ocalał od ich ostatniej bitwy, biorąc go za Dagona.

Organizacja charytatywna zorganizowała festiwal, by zbierać dotacje i używać ich do udzielania pomocy humanitarnej. Wszytko to okazało się być podstępem - w rzeczywistości wszystkie datki miały być użyte do poszerzania wpływów na całym świecie w imię Dagona.

Po tym jak serce Dagona zostało wycięte i przebite mieczem Sir George'a, Krąg Strażników Płomienia zbudował zamaskowaną kapliczkę wokół jego serca.

Sprzęt Edytuj

Oprócz dostępu do obcej technologii, wojownicy, zwani Ezoterykami, używają wielowymiarowej technologii, która pozwala im na manipulowanie przestrzenią. Używają jej do wejścia do innych wymiarów. Wojownicy mogą również manipulować energią do celów ofensywnych i defensywnych.

Wygląd i osobowość Edytuj

Kiedy są w mundurze, wojownicy noszą czarne rajstopy oraz garnitury z czerwonymi spódnicami, bransoletami i szalikami. Mają też żółte tatuaże z wzorami płomienia na klatce piersiowej i twarzy. Nie wierzą w to, co inni mówią, jeżeli nie mają oni dowodów.

Członkowie Edytuj

Występy Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki