FANDOM

Królowa Voratia Burczobrzucha to postać, która pojawiła się w odcinku "Niestrawność" z serii "Ben 10: Omniverse". Jest królową Łasuchów z planety Peptos XI. Nie jest ani Pyrkiem, ani Grulem.

Wygląd Edytuj

Królowa Łasuchów jest ciemnozielona, a jej twarz, plamki na rękach, nogach, głowie, plecach i biodrach, piersi i dolne części rąk są jasno zielone. Jej trzy bąble na tyle głowy są ciemno-zielone. Ma pazuro-podobne palce koloru ciemnozielonego. Ma także czarne rzęsy i brwi oraz fioletowe usta i zielony pieprzyk z lewej strony podbródka.

Moce i zdolności Edytuj

Królowa Łasuchów ma siedem żołądków napełnionych kwasami, elastyczny brzuch, zęby ostre i twarde jak diament oraz cztery samoprzylepne języki. Burczobrzucha może zjeść każdą nieorganiczną rzecz, np. metal, kamień, płyny, itp. Może także połknąć bardzo duże obiekty i strawić je w kilka sekund. Po strawieniu obiektów może je wystrzelić w postaci świecących, eksplodujących kul lub kwasu.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

  • Królowa Burczobrzucha po raz pierwszy się pojawiła się w odcinku "Niestrawność", gdzie została porwana przez Incursian.
  • W odcinku "Pyszny turniej", królowa Voratia Burczobrzucha wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Po pewnym czasie Benowi udało się uratować kobiety.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki