FANDOM

Kosmiczny wilkołak jest Loboaninem z Luna Lobo, księżyca planety Anur Transyl.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kosmiczny wilkołak wygląda jak humanoidalny wilk z szaroniebieskim futrem. Ma fioletowe oczy i długi kudłaty ogon. Ma ostre, długie pazury i wąski pysk.

Historia Edytuj

W pewnym momencie swojego życia, kosmiczny wilkołak zaczął służyć De Szramie.

W odcinku "BenWilk" z rozkazu doktora Viktora zaatakował rezerwat indian Navajo i zrabował okoliczną technologię w celu budowy czegoś w rodzaju technotransmitera. Następnie próbował zniszczyć rezerwat, uwalniając lawę z pobliskiego wulkanu, został jednak powstrzymany i uwięziony w jego wnętrzu. Udało mu się jednak przetrwać i przybył z pomocą kosmicznej mumii uwięzionej w fabryce.

Później, wykonując rozkazy Viktora i Fantoma, wrócił do rezerwatu i, korzystając z technotransmitera, odwrócił promień wystrzelony przez mumię z satelity, zaciemniając całą półkulę ziemską. Przypuszczalnie zginął w czasie eksplozji urządzenia.

Zdolności Edytuj

Kosmiczny wilkołak posiada wszystkie zdolności Loboanów. Oprócz ostrych jak brzytwa pazurów, zwiększonej siły, refleksu i wysokich skoków, potrafi również wytwarzać fale dźwiękowe z pyska, rozdzielając go na cztery części.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki