FANDOM

Poprzedni odcinek
Przygody Super Kosmo-Bohaterów
Położenie odcinka Następny odcinek
Cyber kopie
Kosmiczna Mumia
Angielski: Under Wraps
Kosmiczna Mumia.png
Seria Ben 10 Numer odcinka 35
Sezon 3 Ogólny odcinek 35
Premiera Twórcy
Polska 14 czerwca 2007 Scenariusz Greg Weisman
USA 10 marca 2007 Reżyseria Sebastian O. Montes III
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!
Kosmiczna mumia to trzydziesty piąty odcinek serii "Ben 10". Jego polska premiera miała miejsce 14 czerwca 2007 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Aby nauczyć Gwen i Bena ciężkiej pracy, dziadek Max zabiera ich na farmę. Po kilku sprzeczkach pod nieobecnością Maxa, Gwen pozwala Benowi na przemianę w kosmitów w celu wykonania tej pracy szybciej i łatwiej. Używa Czterorękiego, Dzikiego Pnącza, Dzikopyska i Szybciora.

Później Todd mówi im, że na farmie została zakopana mumia. Dzieciaki nie wieżą mu. W nocy zaczyna błyskać fioletowa błyskawica. Ben i Gwen z ciekawością wymykają się, by dowiedzieć się, co to było.

Kosmiczna mumia atakuje Bena z zaskoczenia, odrywając się od kopania. Szybcior walczy z nią, ale po chwili ona ucieka. Max odkrywa dziwny kawałek fioletowej skały, znany mu jako Korodium, który spowodował mutacje krów na farmie w fioletowo-czarne potwory.

Max oświadcza, że Korodium nie występuje na ziemi w żadnym miejscu. Nie wie, jak minerał ten mógł się tu znaleźć. Trio śledzi mumię aż do fabryki lodów. Dowiadują się, że jest tu zakopany kryształ Korodium. Ben jako Diamentogłowy próbuje go wykopać, a Gwen zajmuje się mumią.

Najgorsze jest to, że mumia okazuje się być niezniszczalna, ponieważ po każdym obrażeniu od razu się regeneruje. Zmienia też strażników w mutantów przy użyciu Korodium. Diamentogłowy walczy chwile z mumią, po czym Omnitrix się rozładowuje. Mumia dotyka go, dodając tym swoje DNA do zegarka.

Kiedy Ben próbuje się w niego zamienić, wypada Upgrade. Łączy się z urządzeniem na ciekły azot i zamraża mumię. Max zakopuje ją w otworze wykopanym przez Diamentogłowego. Następnie on i dzieci wyjeżdżają uznając, że wiedzą co to jest ciężka praca.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici z Omnitrixa Edytuj

Używane zaklęcia Edytuj

Błędy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki