FANDOM

Komedia i Tragedia to Wieczni Rycerze debiutujący w odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy".

Wygląd Edytuj

Rycerze noszą zbroje Wiecznych Rycerzy. Różni ich tylko maska, która u jednego przedstawia radosną maskę teatralną, a u drugiego - smutną.

Umiejętności Edytuj

Rycerze są wykwalifikowani w walce wręcz, jak i bitwie z bronią. Posiadają zbroje, które dają im wielką wytrzymałość.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

W odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy", rycerze pojawiają się ciągle u boku Sir Mortona lub Josepha. Często walczyli z Benem i Rookiem.

W odcinku "Bill Gacks", Komedia i Tragedia wraz z Sir Mortonem i Czerwonym Rycerzem walczyli z Wodnym Nahajem, niszcząc przy tym sklep z gąbkami Pakmara.

W odcinku "Szybkołak w Londynie", Komedia i Tragedia pomagali Joseph'owi odnaleźć Ekskalibur za pomocą Bena i Kai. Gdy krypta, w której znajdował się miecz zaczęła napełniać się wodą, wspólnymi siłami uciekli, zostawiając Czerwonego Rycerza i Chadwick'a.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Derrick J. Wyatt powiedział, że przedstawiają oni szczęście i smutek, ale z ich masek można odczytać odniesienie do masek teatralnych, przedstawiających komedię i tragedię. [1]
  • Ich maski są łudząco podobne do maski Enocha.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj