FANDOM

Klon to kosmita z próbki DNA Splixsona z planety Hathor.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

W oryginalnej serii Klon jest kosmitą dziecięcego wzrostu. Ma białą skórę i czarny kombinezon. Jego ręce są duże z czterema palcami na dłoni, a nogi ma małe. Ma trzy czarne płetwo-podobne narośla na głowie. Na ramionach posiada dwie zielone kule, a w tali trzy zielone narośla podobne do guzików. Nosi symbol Omnitrixa na głowie.

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Klon jest praktycznie taki sam jak w serii oryginalnej, tyle że symbol Ultimatrixa ma na piersi.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Ben 10: Omniverse" płetwy na głowie 11-letniego Klona są białe, a te po bokach połączone są z jego oczami. Posiada również dwa małe kolce wystające z policzków. Jego palce są teraz ostrzejsze i zielone kule na jego ramionach zniknęły. Ma guzki, takie jak na jego talii na ramionach i nadgarstkach. Symbol Omnitrixa jest na głowie.

16-letni Klon wygląda podobnie do jego 11-letniego odpowiednika, tyle że ma zielone płetwy zamiast białych, a jego kombinezon jest teraz zielony z czarnymi łatami pod ramionami i na kostkach. Trzy kamienie są teraz na czarnym pasie. Symbol Omnitrixa jest na głowie.

Umiejętności Edytuj

Wheres Eon

Klonowanie

Klon ma możliwość klonowania się bez ograniczeń. Każdy z nich działa niezależnie, bez względu na to, co inni chcą zrobić, a każdy klon jest nie do odróżnienia. Zielone guziki na ciele to węzły czuciowe, które pomagają stworzyć sieć zmysłową wokół klonów. Ta sieć pozwala klonom dzielić się zmysłami i doznaniami fizycznymi.

Klon jest bardziej elastyczny niż ludzie.

Wady Edytuj

Każdy klon jest połączony, co pozwala im doznawać wzajemnie uszkodzeń fizycznych, więc jeśli jeden klon zostanie zraniony, to inni też. Także gdy oryginalny klon zostanie pokonany, automatycznie klony też, co niweczy zdolność do tworzenia armii klonów.

W "Ben 10: Omniverse", słabości Klona zostały usunięte. Jak widać w odcinku "Zaginiony syn", klony nie są już ze sobą połączone.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Bena, Klon nie jest szybki i silny.
  • Jeśli nastąpi limit czasu Omnitrixa, gdy Klon jest podzielony na wiele kopii , Omnitrix spróbuje połączyć wszystkie klony w jednego. Jeśli to się nie uda, np. ze względu na odległość między nimi, to użytkownik nie odmieni się tylko zostanie w obcej formie póki nie połączy się w jednego klona.
  • W odcinku "Ester", Ben powiedział, że według fanów, Klon jest jego najsłodszym obcym.
    • Także w tym odcinku Ben nazywa go Ditto (oryginalna nazwa) zamiast Klon.
  • Jego angielska nazwa brzmi tak samo jak pewnego Pokémona - Ditto.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki