FANDOM

Klapmach to kosmita używany przez Defis'a Vivlepistera.

Wygląd Edytuj

Klapmach jest grubym, czerwonym kosmitą z czarnymi, bojowymi pasami na twarzy. Na ramionach i kolanach ma srebrne ochraniacze. Jego dłonie są niesymetrycznie większe od reszty ciała, a na nich znajdują się czarne rękawiczki na których znajdują się kolce. Nogi Klapmacha są małe. W pasie znajduje się czarnozielony pasek, do którego podczepione jest białe futro. Z tyłu głowy można zauważyć dwa złote rogi. Symbol międzygalaktycznego pokoju znajduje się na czole.

Umiejętności Edytuj

CT (165)

Fale uderzeniowe Klapmacha

Klapmach posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość. Jego największym atutem są zdolności związane z ręką. Dzięki temu, że są ogromne, może klaskając w nie tworzyć fale uderzeniową.

Wady Edytuj

Ciało Klapmacha jest nieformalne, gdyż jego dłonie są większe niż reszta ciała, co czyni je cięższe. Dodatkowo ciężko porusza się w wąskich przestrzeniach.

Klapmach jest sfałszowanym kosmitą, a wszystkie umiejętności zawdzięcza przyczepionym do ciała gadżetom.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Klapmach wraz z Unitarem zostaje wspomniany przez młodego Rooka w odcinku "Powrót na Revonnę". Brat Rooka prosi Bena, aby zmienił się w tych kosmitów, na co chłopak żartobliwie odpowiada, że zostawił ich w drugim Omnitrixie.

W odcinku "Kolekcja", Klapmach zostaje użyty przez Defis'a do nagrania kolejnego odcinka międzygalaktycznego show. Tym samym próbując pokonać Kablo Mocnego, który był przebrany za wroga, wywrócił cysternę, po czym przestraszony uciekł.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Derricka, transformacja jak i użycie Klapmacha jest fałszywa.[1]

Przypis Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Klapmach

  • Slapstrike i Unitar!

    13 wiadomości
    • Tak Wf2002, z liczbą obcych przesadziłem, lecz chodzi o to, że jest już teraz sporo kosmitów, a metraż odcinka trwa 20-21 minut. Cię...
    • Teraz tak myślę o Sliptriku i Unitaru, i o tym programie, że pomyślałem o tym że Najmłodysz Rook tylko usłyszał o nim z program...
  • Kosmici Defisa

    3 wiadomości
    • Poprawione. Tylko Klapmach z nieznanych okoliczności był zaliczony do tych kategorii. Obaj kosm...
    • Ok dzięki Szynka013 :)