FANDOM

Kineceleranie to gatunek obcych z planety Kinet.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kineceleranie mają po trzy palce na każdej z dłoni. Mają niebieskie twarze i skórę. Posiadają też długi ogon z czarnymi pasami. Na ich stopach znajdują się koła, które pozwalają im na szybkie poruszanie się. Mają maski, które obejmują całą twarz.

Kineceleranie wygląda tak samo jak w oryginalnej serii.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kineceleranie wyglądają tak samo jak w "Ultimate Alien", ale są wyżsi. Mają 4 niebieskie pasy na ogonie i są bardziej muskularni. Ich pazury są dłuższe. Mają ciemniejszy wizjer. Ich "kask" jest dłuższy i bardziej szpiczasty.

Zachowanie Edytuj

Kineceleranie żyją w ciągłym pośpiechu. Są przez to niezdarni, a samo to życie jest oczywiście niewygodne. Kineceleranie nie są wojownikami i są podatni na bezmyślne działania.

Umiejętności Edytuj

Kineceleranie są w stanie osiągnąć prędkość ponad 500 kilometrów na godzinę. Ta ekstremalna szybkość pochodzi od manipulowania tarciem, dzięki czemu są w stanie poruszać się po ścianach. Ze względu na to, Kineceleranie nie są przystosowani do bitew, a większość z nich nie ma dyspozycji, aby zatrzymać się i wymyślić strategię. Kineceleranie nie mogą poruszać się na ziemi nie-stałej jak błoto, lód, a szczególnie woda. Jednak Szybcior jest zdolny do biegu po wodzie i lodzie, choć ma słabą kontrolę na zamarzniętej powierzchni. Kineceleranie są w stanie tworzyć tornada z siły odśrodkowej.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Kineceleran1
Kineceleran2
Kineceleran4

Zobacz też Edytuj