FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Kevin 11.000 to Kevin Levin w alternatywnej przyszłości.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kevin 11.000 jest wysoki i umięśniony. Ma długie czarne włosy i znak "x" na brodzie. Na sobie nosi przerobioną Proto-Zbroję Rootersów. Zbroja jest czarna bez rękawów.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kevin nie zmienił się od orginalnej serii. Tak samo jak poprzednio, Kevin nadal nosi przerobioną Proto-Zbroję Rootersów.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W linii czasu, w której występuje Ben 10.000, Kevin był więziony w Niebycie 32 lata. Ma syna Devlina Levina (z nienazwaną dziewczyną z kolonii Saturna). W czasie pobytu w Niebycie Kevin wchłonął moc różnych cudzoziemców, przez co mógł zmienić się w nową formę, znacznie mocniejszą od oryginału. Ma teraz opanowane swoje uprawnienia, ponieważ jest on w stanie zmieniać się z tej formy w człowieka i odwrotnie, a nawet ma dostęp do niektórych mocy jego obcych w ludzkiej postaci, w tym super prędkości.

Ben 10 Edytuj

Gdy syn Bena, Kenny, świętuje swoje dziesiąte urodziny, Ben daje mu Omnitrix, jednak nie usuwa mu limitu. Ken szybko zaprzyjaźnia się z chłopcem o imieniu Devlin, i tej samej nocy Kevin 11 atakuje. Nie mogąc znaleźć projektora Niebytu, który Ben przeniósł, ucieka.

Kenny, również nieświadomy przeniesienia projektora, stara się go znaleźć na własną rękę i nieświadomie prowadzi do niego Devlina. Devlin uwalnia swojego ojca z Niebytu, ale wkrótce dowiaduje się, że nie zależy mu na nim. Kevin jest ostatecznie pokonany przez połączone siły Bena, Kenny'ego i Devlina. Krótko przed tym, Kevin 11.000 został zaatakowany przez Way Biga, który stracił panowanie nad sobą, gdy Kevin zranił Kena.

Mimo że wydawało się, że został pokonany, Kevin został ledwie uszkodzony przez atak Największego. Potem zostaje ponownie wessany do Niebytu. Max zabiera go mówiąc, że ma specjalne miejsce dla niego.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kevin powraca w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie odwiedza wraz Gwendolyn siedzibę hydraulików, w której spotykają Kai i Bena. Gdy hydraulicy zauważają włamanie do budynku, Kevin przeprowadza ewakuacje gości. Gdy zauważa Exo-Czaszkę i Subdorę, wspólnie z Rookiem bezskutecznie próbują pokonać wrogów, którzy ogłuszają bohaterów.

Mutacja Edytuj

KEV 11.00

Mutacja Kevina

W tej linii czasu, Kevin został uwięziony w Niebycie przez 32 lata. W tym czasie wchłonął DNA co najmniej 10.998 gatunków obcych, które zostały uwięzione z nim, pozwalając mu zamienić się w potworną hybrydę, znacznie mocniejszą niż kiedyś. Kevin może zmieniać się z tej formy w człowieka i odwrotnie, a nawet ma dostęp do niektórych mocy jego obcych w ludzkiej postaci, w tym super prędkości.

Wygląd Edytuj

  • Inferno - tułów, prawa macka, płomień na głowie i lewe skrzydło,
  • Czteroręki - ciało, stopy i lewa ręka,
  • Fantom - kształt głowy i tor ciała,
  • Szara Materia - prawe oko (kolorystyka Inferna),
  • Zębal - zęby (kolorystyka Inferna),
  • Dzikopysk - przedramiona,
  • Upgrade - wzorzyste macki wystające z lewego przedramienia, wzory na ogonie,
  • Strażnicy Nicości - macki,
  • Mucha - prawe skrzydło.
  • Szybcior - kawałek macki połączony z macką Upgrade`a

Zdolności Edytuj

  • Absorpcja materii i energii, zmiana form do woli, zachowanie pewnych uprawnień w ludzkiej postaci w ograniczonym zakresie bez konieczności przekształcenia się w mutanta.
  • Lot i toksyczna ślina.
  • Możliwość przybrania prawej macki w sposób podobny do Diamentogłowego.
  • Możliwość uwalniania energii z lewej macki podobnie jak Iskierka.
  • Soniczny ryk BenWilka.
  • Super wytrzymałość Czterorękiego.
  • Super szybkość Szybciora.
  • Nadludzkie zmysły i zwinność Dzikopyska.
  • Manipulacja ogniem Inferno.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki