FANDOM

Poniżej znajduje się wykaz zainteresowań miłosnych Kevina Levina.

Gwen Tennyson Edytuj

Główny artykuł: Gwen Tennyson i Kevin Levin.

Czarodziejka Edytuj

KevinCaroline

Kevin i Caroline (Hope)

Czarodziejka próbowała ukraść Gwen Kevina, w celu zrealizowania swojego planu. To, czy ona naprawdę lubi Levina, nie jest do końca wiadome, choć w późniejszych odcinkach mówi, że go lubiła. Kevin uważa, że Czarodziejka jest pociągająca i jak widać podobała mu się w formie Caroline. Ona pocałowała chłopaka w usta, przez co niemal nie doszło do zerwania między Gwen, a Kevinem.

Należy też zauważyć, że pocałunek Hope i Kevina, był długo przed pierwszym pocałunkiem z Gwen.

Jennifer Nocturne Edytuj

Jennifer była podziwianą aktorką przez Kevina. On zaczął się jej przedstawiać, zanim wzięła Bena na imprezę. Później gdy została ona uratowana przez Gwen i Kevina, zapytała się, czy chce być jej chłopakiem, ale zanim Levin zdążył odpowiedzieć, Gwen rozgniewała się i przerwała im. Na tym skończyła się ich rozmowa.

Sunny Edytuj

Sunny and muscles

Kevin i Sunny

Pomimo swojej pozornej miłości do Antonia, Sunny jest dość bałamutna i "flirtuje" z innymi, szczególnie Kevinem, którego złośliwie nazywa "mięśniakiem". Gwen skarciła ją za to. Ten cieszy się z tego przezwiska i wydaje się wykazywać małe zainteresowanie nią.

Księżniczka Looma Edytuj

W odcinku "Wszystkiego najlepszego", Looma walczyła z Benem, Rookiem, Gwen i Kevinem. Później ujawniła, że toczyła z nimi bój dlatego, że obiecano jej, że poślubi Kevina. Gwen nie jest o dziwo zazdrosna, ale wściekła, że ten ją okłamał. Ojciec Loomy, Warlord Gar, zagroził zniszczeniem Ziemi, jeśli Kevin nie zostanie mężem jej córki. Ben przerwał ślub i wyzwał Loomę do walki, którą pokonał przy użyciu Czterorękiego. Po walce okazało się, że Tetramandki wychodzą za mąż za tych, którzy pokonają je, co zniweczyło jej zaręczyny z Kevinem, a obiektem jej uczuć został Ben. Looma była szczęśliwa i zaszczycona i obiecała wrócić za kilka lat na ślub. Kuzynka gwarantuje mu, że przez całą drogę powrotną będzie strzelała Kevinowi fochy za to, że go wrobił.