FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Kenny Tennyson, znany też jako Chrono Wkrętak jest synem Bena 10.000, od którego otrzymał prototyp Omnitrixa.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ken jest uderzająco podobny do ojca, gdy był w jego wieku. Jego ubrania też są na nim wzorowane, tylko są elementy bardziej nowoczesne. Posiada też technologicznie zaawansowany pasek do spodni. Na lewym nadgarstku nosi Omnitrix.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ken ma jaśniejszą cerę, przez co jest bardziej podobny do ojca, gdy ten miał 10 lat. Nosi czarną koszulkę z białymi pasami.

Osobowość Edytuj

Kenny jest bardzo podobny do swojego ojca, gdy ten miał 10 lat. Zwłaszcza gdyby porównać ich zachowania. Przykładem może być przyjaźń z Devlinem Levinem. Podobnie jak Ben, miał dostęp na początku do dziesięciu form, na co narzekał. Był też bardziej pomysłowy niż jego ojciec, ponieważ użył Szarej Materii, aby odblokować panel sterowania.

Umiejętności Edytuj

Kenny jest posiadaczem Omnitrixa - urządzenia, które pozwala na zmianę swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Używając prototypu zegarka, Chłopak może zmieniać się w kosmitów takich jak: Szybcior, Iskierka, Dzikie Pnącze, Szara Materia, Klon i Plujak. Stając się kosmitą, Kenny dostaje jego wygląd, głos, wszystkie jego wyjątkowe umiejętności i kompetencje, ale także słabe strony. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA. Kenny Tennyson jest też zaskakująco inteligentny w pewnych aspektach.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kenny Tennyson zadebiutował w odcinku "Ken 10", gdzie na swoje dziesiąte urodziny, od ojca dostaje Omnitrix stworzony przez najinteligentniejszych kosmitów z zegarka ojca. Początkowo chłopak myśli, że ma dostęp do wszystkich 10.000 form taty, lecz ku zdziwieniu, Ben dał mu dziesięć początkowych transformacji. Ken przez cały czas stara się udowodnić ojcu, że potrafi walczyć, lecz mężczyzna, martwiąc się o syna odsuwa go z pola bitwy. Po pewnym czasie Ken zaprzyjaźnia się z tajemniczym Devlinem, który nadużywa zaufania Tenysona i uwalnia z Nicości swojego ojca, Kevina 11.000. Kiedy stary wróg kaleczy Kena, Ben 10.000 bezskutecznie używa jednej ze swoich silniejszych form. Z przegranej ratuje go syn, który odblokował panel sterowania swojego Omnitrixa, używając Szarej Materii. Pod koniec odcinka Ben 10.000 adoptuje Devlina.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kenny ponownie pojawia się w odcinku "Powrót klauna", gdzie jako Chrono Wkrętak obserwuje z dachu walkę Bena z klaunami zombie. Ratuje Tennysona przed atakiem jednego z nich, po czym niespostrzeżenie teleportuje się.

W odcinku "Ponownie przyszłość", Kenny jako Chrono Wkrętak próbował zaatakować doktora Animo i jego starszą wersję. Kiedy na miejsce bójki doszedł Ben wraz z Rookiem, naukowcy rozdzielili się. Chrono Wkrętak biegł wraz z Tennsyonem za przyszłym Animem. Oboje zostali znokautowani przez doktora. Po przebudzeniu, Chrono Wkrętak polecił Benowi, aby skontaktował się z porucznikiem Steel'em. W ten sposób chłopak dowiedział się, że jest on atakowany przez zmutowane zwierzęta. Na miejscu Tennyson odblokowuje Gaziora, którym szybko pokonuje wrogów. Po walce Chrono Wkrętak teleportuje się z przyszłym Animem w nieznane, a Ben zastanawia się kim on był.

W odcinku "Wypluj to!", Kenny jako Wkrętak pojawia się tuż po ucieczce Jimmy'ego. Tajemnicza postać pomaga Benowi pokonać Szukacza. Po dłuższym czasie, Jimmy informuje partnerów, że łowcy nagród poszukują Argita. Rook i Tennyson nie wierzą fanowi, jednak zaraz po odejściu dostarczyciela informacji pojawia się Wkrętak, który mówi to samo. Bohaterowie słysząc to z ust tajemniczego herosa udają się do Psyphona. Następnie Jones pomógł hydraulikom ukryć Argita, podczas gdy Ben poprosił go o coś do jedzenia. Po chwili przynosi mu to Wkrętak, a młody fan nie pojawia się. Rook zauważa dziwne prawdopodobieństwo, że zamaskowany sojusznik i fan czynów Tennysona to jedna osoba. W trakcie walki z łowcami, Jimmy zostaje zastąpiony w wielu miejscach przez Wkrętaka. Po zwycięskiej walce, partnerzy czekają, aż Jimmy coś powie. Chłopak usprawiedliwia się tym, że ciągle chował się za barem. Blonko skanuje młodzieńca, ale nie znajduje żadnego transportera. Następnie zdruzgotany chłopak idzie zrobić wywiad z Argitem.

W odcinku "Wystawa w muzeum", Kenny jako Wkrętak pojawia się podczas ataku Subdory, kiedy ratuje Bena z rąk złej kosmitki. Tennyson jest zdziwiony, że w tej samej chwili widzi tajemniczego herosa z przyszłości i Jimmy'ego. Po próbie kradzieży eksponatu muzealnego, Wkrętak pomaga zabezpieczyć drużynie artefakty. Właśnie wtedy potajemnie tłumaczy Benowi, że pochodzi on z przyszłości, w której młody nosiciel Omnitrixa i Kai są małżeństwem. Przez cały czas stara się, aby zbliżyć ich do siebie. Po pokonaniu wrogów, Chrono Wkrętak przenosi się do swoich czasów, gdzie obserwuje Bena i Kai Green, którzy się do siebie przytulają.

W odcinku "I pojawił się Ben", Kenny komunikuje się z ojcem, gdy Paradox zabiera go i inne alternatywne wersje Tennysona do pomocy w walce ze złymi alternatywami.

W odcinku "Koniec pewnej ery", Kenny jako Chrono Wkrętak przyprowadził doktora Animo do bazy, po tym jak przestępca przeniósł się w czasie. Tennysonowie zawołali następnie Kena, który pokazał rodzicom swój Omnitrix, a w tym czasie tajemniczy bohater znikł. Zegarek został zabrany, a Kai wspomniała, że chłopak ma szlaban. Wspólnie udali się do siedziby hydraulików, gdzie oddali Rookowi przestępcę do aresztowania. Po krótkiej rozmowie z Gwendolyn i Kevinem, hydraulicy zauważyli włamanie. Okazało się, że Exo-Skull i Subdora z Maltruantem na czele wypełniają swój plan. Ben 10.000 dowiedział się, że Wkrętakiem przez cały czas był jego syn, a zarazem był z niego dumny. Uznał, że tylko on może pomóc i sprowadzić tutaj młodszą wersję Tennysona. Po tym jak to zrobił, większość sprzymierzeńców została zmieniona w kamień.

W odcinku "Nowy wszechświat", Kenny jako Chrono Wkrętak wraz z rodzicami przyglądał się, jak jego młodsza wersja jego ojca udała się w pościg czasowy za Maltruantem.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

  • Ken 10 (pierwsze pojawienie)

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kenny Tennyson

  • Spanner to Ken

    33 wiadomości
    • 31.63.76.204 napisał(a):Lukisiak napisał(a):...nie uparłem się na niego po pierwsze primo, a po drugie skąd ty wiesz że Gwen ma dziecko ?...
    • Tak? Aha...

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki