FANDOM

Ten artykuł dotyczy starszego brata Gwen i kuzyna Bena. Jeżeli szukasz syna Bena 10.000, zobacz Kenny Tennyson.

Kenneth "Ken" Tennyson jest kuzynem Bena Tennysona, a także starszym bratem Gwen Tennyson i synem Franka i Natalie Tennysonów.

Historia Edytuj

Ken Tennyson nie został wspomniany w oryginalnej serii.

W swoim pierwszym (i jak dotąd jedynym) występie, Ken Tennyson, najstarszy z wnuków Maxa, został uprowadzony przez UFOzbirów w celu zmuszenia jego dziadka do wyjścia z ukrycia, gdyż mógł on poważnie spowolnić ich działalność na Ziemi.

Zniknięcie Kena doprowadziło do szukania go przez młodszą siostrę i kuzyna. Ken, który nie wiedział nic o dawnym życiu swojego dziadka, był przesłuchiwany przez UFOzbira, ale nie wiedział o czym on mówi. Zdając sobie sprawę, że chłopak nic nie wie, kosmita umieścił Xenocyta na jego twarzy, który zaczął zmieniać go w nowego UFOzbira.

Kiedy Max infiltruje legowisko kosmitów, Ken był już częściowo przekształcony w UFOzbira i zaatakował swojego dziadka. Kiedy Ben, Gwen i Kevin przeniknęli do środka, udali się szlakiem Maxa i zostali zaatakowani przez UFOzbirów, wśród których był Ken. Kiedy Gwen widzi, że jej brat jest niemal całkowicie zmieniony w kosmitę, zatrzymuje go i uniemożliwia mu bycie atakowanym przez Bena i Kevina.

Na potwierdzenie Bena, Omnitrix przywrócił Kenowi ludzką postać. Później chłopak pomaga grupie w niszczeniu jaj Xenocytów.

Kiedy Max pozornie poświęcił się i udał się do Nicości, Ken był obecny przy pozornej śmierci jego dziadka.

Występy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ken, tak jak Ben i Gwen, ma zielone oczy.
  • Według Gwen, Ken wziął Bena na pierwszy trening piłki nożnej i gra w zespole na gitarze basowej.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki