FANDOM

Kane North jest bratem Abla Northa, którego próbował wrobić w jego czyny przestępcze.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kane North chciał wrobić swojego brata w jego czyny przestępcze. Stwierdził, że stworzył Komandosa Kangura, ulubiony program telewizyjny Bena, i Super Kosmo-Bohaterów (kreskówkę dla dzieci opartą na Infernie, Czterorękim i Dzikopysku, w rzeczywistości stworzoną przez Tima Deana). Do wielu jego zbrodni wlicza się sabotowanie kolejki górskiej w nowym parku rozrywki i próba zabicia swego brata i Tima Deana.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Carl powraca w odcinku "Mściciele", gdzie dołączył do stworzonej przez Billego Miliona grupy nowych superbohaterów - Mścicieli. Początkowo to ugrupowanie, dzięki zawarciu umowy z Willem Moralistą, było postrzegane jako nadzieja i nowy porządek. Szybko się jednak okazało, że głównym celem jest zniszczenie Tennysona. Gdy nosiciel Omnitrixa zrezygnował z bohaterstwa, Mściciele czując wygraną rozpoczęli walkę między sobą o przywództwo. Kamery telewizyjne uwieczniły moment, w którym Milion wyjawił, że wszystko jest kłamstwem i ma na celu pozbycie się Bena. Hydraulicy pokonali Mścicieli, którzy zostali następnie aresztowani, a Tennyson ponownie zyskał poparcie fanów.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nie jest potwierdzone, ale relacje Kane'a i Abla są oparte na synach Adama i Ewy, którzy zostali nazwani Kain i Abel.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki