FANDOM

Kai Green jest wnuczką Wesa Greena, byłego partnera Maxa Tennysona. Jest to także obecna dziewczyna Bena.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kai jest takiego samego wzrostu co Ben. Jej skóra jest ciemna, ponieważ pochodzi z indiańskiego plemienia Navajo z Nowego Meksyku. Jej włosy są czarne. Nosi różową bluzkę z kołnierzykiem, a także krótkie, brązowe spodnie.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kai ma dłuższe włosy spięte w kucyk. Na uszach widnieją złote, trójkątne kolczyki. Nosi czerwoną bluzkę z krótkim rękawem, brązowe rękawice i buty, a także zielone spodnie. Jej łydki oplatają czarne pasy z srebrnymi kieszeniami. Są one podczepione do paska.

Osobowość Edytuj

Kai jest bardzo podobna do Bena w swoim zachowaniu. Nie chciała chodzić z Benem, tylko "oswoić go i trenować" jako BenWilk. W "Omniverse" wielokrotnie można zauważyć że jest ona zainteresowana Benem. Stara się jednak ukryć to twierdząc że między nimi nic nie ma. Jest też stanowcza i lubi panować nad sytuacją. Bywa bojowa, porywcza ale i odważna zwłaszcza w walce.

Umiejętności Edytuj

Kai nie posiada nadzwyczajnych zdolności, lecz mimo to jest zwinna, a także potrafi walczyć wręcz. Potrafi też tańczyć. Jest inteligentna i posiada zwiększony zakres wiedzy o starożytnej kosmicznej technologii. W Omniverse okazuje się że chodziła na lekcję Judo.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Kai zadebiutowała w odcinku "BenWilk", gdzie tańczyła duchowy taniec indyjski. Ben próbował z nią flirtować, ale ona interesowała się nim, tylko gdy ten zmieniał się w BenWilka. Kiedy Kai powiedziała, że nie chciała z nim chodzić, tylko "oswoić go i trenować" jako wilk, Gwen oznajmiła, że tylko ona może traktować tak Bena.

W odcinku "Idealny dzień" we śnie, Diamentogłowy uratował autobus z czirliderkami, w którym znajdowała się Kai.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Kai powróciła w odcinku "Szybkołak w Londynie", gdzie ponownie spotkała Bena.

W odcinku "Wystawa w muzeum" podziwiała wystawę kosmicznych artefaktów w muzeum, w Bellwood. Gdy niebezpieczni przestępcy zamierzają ukraść kosmiczną kulę , czyli jeden z pierwszych artefaktów znalezionych przez Kai i jej dziadka , z muzeum, musi ona współpracować z Benem by ocalić przedmiot. W muzeum Kai dowiaduje się od Chrono Wkrętaka, że w przyszłości ona i Ben są małżeństwem. Później w walce dziewczyna używa potężnej broni starożytnych kosmitów. Jednak wrogowie uciekają z kulą co doprowadza Kai do płaczu.

W "Tajemnica Dos Santos" Kai prosi Bena o pomoc, w znalezieniu Świątyni starożytnych kosmitów. Gdy chłopak pokazuje jej lokalizację świątyni Kai pod wpływem impulsu całuje go. Później w świątyni razem walczą z Exo-Czaszką. Po pokonaniu przestępców, Tennyson odchodzi będąc w dobrych stosunkach z Kai.

Później Kai w odcinku "Pyszny turniej" brała udział w teleturnieju Charlesa Zenitha. Ostatecznie wygrała konkurs i pomogła Benowi w uratowaniu pozostałych dziewczyn. Potem niechcący całuje się z Tennysonem i nieoficjalnie zostają parą.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W alternatywnej przyszłości Ben 10.000 i Kai Green mają razem dwójkę dzieci: Kena i Gwendolyn.
  • Jej ulubionymi obcymi Bena są Szybkołak i Chochlik.
  • Jej imię oznacza:
    • po hawajsku: "ocean" lub "morze";
    • po maoryjsku: "jedzenie";
    • po portugalsku: "upadek";
    • po rumuńsku: "konie";
    • po japońsku: "król", a także "morze" i "ocean" oraz "przykazanie";
    • po litewsku: "kiedy";
    • po pendżabsku: "wymioty",
    • po hebrajsku: "od Kashan",
    • w języku Indian oznacza: "co".
    • po śląsku :"gdzie".

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kai Green

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki