FANDOM

Dr Joseph Chadwick to dyrektor obcej technologii Wiecznych Rycerzy. W "Omniverse" został Wiecznym Królem, a jego celem jest usunięcie gatunków obcych i przywrócenie dawnej świetności rycerzom.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Joseph ma czarne, krótko obcięte włosy. Nie widzi na prawe oko, przez które rozpościera się blizna. Nosi strój naukowca.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Joseph lekko się postarzał, o czym może świadczyć jego broda. Po tym jak został Wiecznym Królem, nosi koronę, a także królewskie szaty.

Umiejętności Edytuj

Chadwick jest normalnym człowiekiem z odrobiną wiedzy o obcej technologii. Po wypiciu tajemniczego eliksiru zyskał zwiększoną wytrzymałość i siłę, która pozwoliła mu na równą walkę z Gigantozaurem.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Joseph Chadwick.png

Joseph w AF

W odcinku "Statek", dr Joseph został przydzielony do nadzorowania masowej produkcji statku kosmicznego, który umożliwi Wiecznym Rycerzom polecieć na planetę smoka, któremu Ben Tennyson pomógł uciec w odcinku "Rycerz". Gdy Joseph przemyślał sprawę, kazał Sir Mortonowi przynieść Statka, którego miał później udoskonalić. Podczas pobytu w kryjówce, Chadwick przyczepił do Statka chip pozwalający kontrolować go. Ten plan zawiódł, ponieważ Julia, przemawiając do niego, że są przyjaciółmi, zakłóciła działanie chipu. Potem Szlamfajer rzucił kule ognia w butlę z gazem, co spowodowało zawalenie się kryjówki. Choć Sir Morton i jego rycerze uciekli, Joseph został zakopany pod gruzami. Nie wiadomo co się z nim potem stało.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Joseph stał się Wiecznym Królem, przez co jego plany są bardziej samolubne, ale masywniejsze. Zamierza skasować wszystkie DNA obcych na Ziemi, używając tajemniczej technologii, i zeskanować wszystkich cudzoziemców z Podmiasta, a następnie dodać ich do specjalnej maszyny, by ostatecznie wyeliminować wszystkich obcych z Ziemi. Cały plan jest sponsorowany przez Willa.

W odcinku "Szybkołak w Londynie", Joseph staje się potwornym gorylem, poprzez wypiciu serum stworzonego przez Doktora Jekyll'a. Mimo nowych umiejętności nie potrafił wyciągnąć Ekskalibura ze skały. Gdy krypta zaczęła napełniać się wodą, Sir Morton wraz z rycerzami uciekł, natomiast chwilę później udało się to Chadwick'owi, który zdążył uratować Czerwonego Rycerza.

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Historia zmiany Jospeha jest podobna do życia Bestii z filmu "X-Men: Pierwsza klasa" Marvel'a, który wszczepił sobie serum z krwi Mystique, przekształcając się tym w postać podobną do goryla.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki