FANDOM

Jennifer Nocturne jest wielką aktorką telewizyjną.

Wygląd Edytuj

Jennifer ma długie blond włosy. Jej garderoba zmienia się stopniowo. Raz była ubrana w fioletową sukienkę z czarną szarfą, raz w sukienkę czerwoną, a następnie pojawiła się w czarnej koszuli z fioletową kurtką i białymi szortami z czarnymi paskami. W odcinku "Złap spadającą gwiazdę" obcięła włosy i zabarwiła je na czarno.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Jennifer znacznie się nie zmieniła, jednakże jej blond włosy są faliste. Nosi okrągłe kolczyki w uszach, koloru srebrnego, a także wisiorek na szyi, który przedstawia księżyc. Ma na sobie długą, fioletową spódnice.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Porzuciła swój dom i swoją matkę w wieku 14 lat i dołączyła do konkursu telewizyjnego i nigdy nie wróciła do domu. Później została wielką gwiazdą filmową.

Jennifer została wymieniona przez reportera w odcinku "Uderz w dom".

Jennifer została wprowadzona w odcinku "Czas bohatera" jako bogata i sławna nastoletnia aktorka grająca w filmie o wampirach o nazwie "Darkfall" (oczywista parodia "Zmierzchu"). Kiedy odwiedziła Bellwood, została zaatakowana przez fałszywych przestępców, by Kapitan Nemezis mógł ją uratować i podnieść swój wizerunek w mediach. Ben ingerował i zatrzymał porwanie zamiast Nemesiza, a Jennifer okazała się być wielkim fanem Bena i pocałowała go w usta w miejscu publicznym. Ten romans nazwano "romansem stulecia" przez media, a Ben zgodził się przejść razem z Jennifer, ponieważ zgodnie z jej menadżerką, to byłoby świetne dla rozgłosu.

To wydarzenie spowodowało, że Julia była zazdrosna, mimo że Ben mówił, że on i Jennifer są "tylko przyjaciółmi" i nie spotykają się. Zazdrość Julii pogorszyła się, kiedy Jennifer zaprosiła Bena na imprezę Kapitana Nemesisa i przyszła, aby zabrać go w złotym helikopterze.

Jennifer with Ben.jpg

Jennifer flirtuje z Benem

Podczas konkursu bohatera między Nemesisem a Benem, Jennifer została zaproszona przez Willa Mortalistę, by nadzorowała konkurs, w którym wygrał Ben. Później, próbując się zemścić na chłopaku, Nemesis przybrał imię "Szogun" porwał Jennifer i Julię. Kiedy Ben został zmuszony do ratowania tylko jednej z dziewczyn, uratował Julię jako Plazma, podczas gdy Kevin i Gwen ocalili Jennifer. Po tym jak Szogun został pokonany przez Bena, Jennifer próbowała flirtować z Kevinem, ale przerwała to Gwen.

W odcinku "Złap spadającą gwiazdę", Jennifer Nocturne odwiedzała Nemesisa niemal codziennie w więzieniu, a także pomogła mu z niego uciec. Podobno podczas pobytu z nim, dziewczyna rozwinęła syndrom sztokholmski (stan, w którym ofiary sympatyzuje z ludźmi, którzy porwali ją). Ona i Nemesis uciekli razem i zmienili wygląd - Jennifer skróciła włosy i przefarbowała je na czarno, a Nemesis otrzymał operację plastyczną twarzy. Jennifer marzyła o rozpoczęciu nowego życia z nim po jego zemście na Benie Tennysonie. Pomogła mu włamać się do firmy i aktywować dużego robota, by zniszczyć chłopaka. Choć wydawało się, że był po prostu za jej pomocą chce się zemścić, Nemesis faktycznie dba o Jennifer.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Jennifer ponownie pojawiła się w odcinku "Pyszny turniej", gdzie wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Ben uratował dziewczynę, a następnie została ona aresztowana przez hydraulików.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • McDuffie potwierdza, że ma 19 lat i naprawdę kochała Bena tylko dlatego, że jest sławny, ale kiedy została uratowana przez Kevina, zakochała się w nim, ale Gwen zakończyła tę miłość.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki