FANDOM

Poprzedni odcinek
Brak
Położenie odcinka Następny odcinek
Prehistoria
Jak to się wszystko zaczęło
Angielski: And Then There Were 10
OS01
Seria Ben 10 Numer odcinka 1
Sezon 1 Ogólny odcinek 1
Premiera Twórcy
Polska 5 września 2006 Scenariusz Thomas Pugsley
USA 27 grudnia 2005 Reżyseria Scooter Tidwell
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Jak to się wszystko zaczęło  to pierwszy odcinek serii "Ben 10". Jego polska premiera miała miejsce 5 września 2006 roku na kanale Cartoon Network .

Streszczenie Edytuj

Kosmitka Ksylena ma na swoim statku Omnitrix, najpotężniejsze urządzenie we wszechświecie ,  dzięki któremu użytkownik może się transformować w kilku różnych gatunków obcych. Jest ona ścigana przez Vilgaxa, cudzoziemca, który chce zdobyć urządzenie i stworzyć armię żołnierzy. Ksylena wysyła Omnitrix ma Ziemię, ustawiając DNA na Maxa Tennysona. Vilgax zniszczył statek kosmiczny obcej, ale było już za późno - kapsuła z Omnitrixem znalazła się już na orbicie planety.

Na Ziemi, 10-letni Ben Tennyson rozpoczyna wakacje i, wraz z dziadkiem Maxem, wyrusza w podróż. Zdenerwowany odkrywa, że jego kuzynka, Gwen, również wybiera się na wycieczkę. Kuzynostwo zawsze się czubi i nigdy nie przestaje się kłócić. Po przybyciu do obozu, Ben postanawia udać się do lasu, podczas gdy Max i Gwen rozpakowują się.

W lesie, Ben widzi asteroidę spadającą na Ziemię. Gdy pojawia się w pobliżu niej, w jednej chwili na jego nadgarstek przyczepia się kosmiczny zegarek. Chłopak zaczyna się bać i stara się go zdjąć, ale wydaje się, że jest to niemożliwe. Kiedy próbuje aktywować urządzenie, przekształca się w ognistego Inferno. Ben panikuje i powoduje duży pożar lasu.

Max odnajduje go i pomaga ugasić pożar, ale Ben jest zaniepokojony, że zostanie obcym (jak powiedział Max) na zawsze. Przy ognisku, trójka rozmawia, a chłopak powraca do ludzkiej postaci. Później, Vilgax śledzi sygnał Omnitrixa i wysyła kilka swoich robotów . Ben wpada na pomysł wykorzystania ponownie zegarka, aby je zniszczyć. Stając się Dzikopyskiem, Ben nokautuje ich, ale nagle pojawia się gigantyczny robot, który niszczy cały obóz.

Ben używa Diamentogłowego, by zniszczyć robota. O świcie, chłopak jest już obeznany z zegarkiem i używa Szybciora, by powiesić Casha i J.T. (łobuzów ze szkoły) na drzewie.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty kosmitów z Omnitrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Cytaty Edytuj

Gwen - A może pożarł go niedźwiedź? No co? Pomarzyć sobie nie można?

Inferno - Aaa! Ja się palę! Ja się palę! Aaa!

Błędy Edytuj

  • Kiedy Ben opuszcza klasę, na kilka sekund jego kołnierz jest biały, a nie czarny.
  • Kiedy Ben obraca pokrętłem, pierścień Omnitrixa jest szary, a nie czarny.
  • W wielu scenach, przycisk Omnitrixa zmienia położenie. W niektórych scenach, przycisk znajduje się po przeciwnej stronie, a czasem pojawia się po obu stronach.

Ciekawostki Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Klik!

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki