FANDOM

Incursianie, znani też jako Najeźdźcy, to rasa kosmitów podobnych do ropuch, którzy kochają i często prowadzą wojny oraz wszelakie bitwy.

Opis Edytuj

Incursion sordiers

Żołnierze Incursiańscy w Obcej potędze

Incursianie to zaawansowane technologicznie gatunki kosmicznych ropuch. Pochodzą z planety, która została dawno temu zniszczona.

Pod wodzą tyrana, cesarza Milleousa, Incursianie zmienili się na bardziej agresywnych i strasznych. Ich celem jest podbój galaktyki, niszcząc wszystkie planety. Księżniczka Attea, po wybrykach nad wykupieniem jej przez ojca, dostała miano Dowódcy Legionu Incursianów.

Incursianie są gwałtowni, przez co ich oryginalna planeta w wiele tysięcy lat została podzielona na kilka frakcji.

Kilka tysięcy lat temu wojownik próbował zjednoczyć swoja planetę siłą miecza Askalonu, który został ukradziony Azmuthowi. Wynikiem nadużycia mocy miecza było zniszczenie planety.

Wygląd Edytuj

Incursianie wyglądają jak żaby o prostej postawie ciała.

Mężczyźni są szczupli i mają żabią twarz oraz żółte oczy. Są też Incursianie, którzy są ogromni, przypominają przerośniętą ropuchę.

Kobiety Incursianki są bardziej podobne do ludzi, z wyjątkiem tego, że ich skóra jest zielona i mają większe usta.

Umiejętności Edytuj

Incursianie posiadają długi język, a także potrafią wyżej skakać. Potrafią też korzystać z różnorodnych broni.

Wady Edytuj

Incursianie wydają się być wrażliwi na zapachy, takie jak kompost czy spalona guma, co można było zobaczyć po reakcji na zapach Szlamfajera.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Incursion to z hiszpańskiego "najazd".
  • Imperator Milleous wysadził Pluton i zagroził, że zrobi to samo Ziemi.
  • Incursianie otrzymali od Simiana broń DNA w odcinku "Simian mówi".
  • Ich planeta została bardzo dawno temu zniszczona, przez co ich życie jest podobne do koczowników.
  • Według Derricka, Incursianie rosną szybciej niż ludzie, zostało to udowodnione na przykładzie Attei.
  • Imperium Incursianów nie uznaje autorytetu hydraulików.
  • Obecnie nie wiadomo, dlaczego Attea i Milleous mają po pięć palców u każdej ręki, a żołnierze oraz Bykżab mają tylko trzy.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Incursianie

  • Czy Vilgax dalej włada Vilgaxią?

    9 wiadomości
    • Ja jeszcze coś źle zrobię i przypadkiem coś usunę xD  Wolę nie mieszać i żeby ktoś bardziej doświadczony to zrobił.
    • Dobra, to zmieniam :) Edycje nie są trudne. Jeśli będziesz stosoał się do zasad, to dasz radę.