FANDOM

Incarcecon to organizacja więzienna, w której więzi się niektórych z najgorszych przestępców w galaktyce. Działa niezależnie od hydraulików.

Incarcecon na skraju Galaktyki Edytuj

Incarcecon

Incarcecon na skraju galaktyki

Incarcecon na skraju galaktyki pojawia się w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa". Ten oddział nie ma strażników ani wartowników, a więźniowie swobodnie poruszają się wokół stacji. Ponieważ nie ma strażników, nie ma też zasad.

Historia Edytuj

Tetrax, Ben i Gwen odwiedzili Incarcecon w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa" w celu znalezienia Myaxx, asystentki Azmutha, która została umieszczona w tym więzieniu za sprzedanie technologii maskującej, używanej do ukrywania Xenonu przed gwiezdnymi piratami.

Więzienie ewakuowano, kiedy Ben , Rook i hydraulicy transportowali Vilgaxa do Incarceconu w odcinku "W kazamatach".

Incarcecon w Nicości Edytuj

Null Void Incarcecon

Incarcecon w Nicości

Ten oddział Incarceconu debiutuje w odcinku "Zemsta". Jest zbudowany na asteroidzie unoszącej się w Nicości.

Historia Edytuj

W odcinku "Zemsta", Ragnarok uciekł z Incarceconu. W odcinku "... ani kraty z żelaza kute", Ostateczny Kevin wrócił do tego oddziału, aby się zemścić na Morggu, strażniku, który zabił jego znajomego, Kwarrela, gdy przebywał w Nicośc i sześć lat temu.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Incarcecon

  • Incarcecon czy Kazamaty?

    3 wiadomości
    • Incarseon jest między narodowe więc niech on bedzię główną nazwą artykułu a Kazamaty będzie porostu w info że "Incarseon zn...
    • Jedynie że :D Dzięki Luki :P

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki