FANDOM

Ignacjusz Baumann to sklepikarz w sklepie spożywczym dla kosmitów w Bellwood.

Wygląd Edytuj

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", pan Baumann nosi lekką niebieską koszulę, czarny T-Shirt, biały fartuch oraz czarne spodnie. Jest częściowo łysy i ma siwe włosy z boku.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse" wygląda starzej, nosi okulary i czerwoną muszkę. Ma białą koszulę w różowe paski i brązowe spodnie. Urosły mu czarne wąsy.

Osobowość Edytuj

W "Ultimate Alien" został pokazany jako miły i przyjazny dla Bena, jednak w "Omniverse" ma irracjonalną nienawiść do chłopaka za szkody związane z jego nieruchomością lub samochodem, który nigdy nie były zamierzone. Jest ogólnie nieracjonalny, jak pokazano w odcinku "Przesyłka specjalna", kiedy oskarżał Bena za zniszczenia jego samochodu, co wynikiem niesprowokowanego ataku obcych.

Historia Edytuj

  • Pan Baumann debiutuje w odcinku "Czystka", gdzie ukrywał rodzinę kosmitów, uciekających, przed rycerzami.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Mr. Baumann 001.png

Pan Baumann w "Ultimate Alien"

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ben musiał chodzić do sklepu poza ekranem, ponieważ Baumann powiedział, że zawsze, gdy przychodzi, robi wiele szkód.
  • Pan Baumann jest sąsiadem Bena.
  • Jego sklep przeznaczony jest dla kosmitów, dlatego też można kupić tam kosmiczne jedzenie, np. Konserwy Tiffina.
  • W odcinku "Przesyłka specjalna", dowiadujemy się dlaczego Pan Baumann jest łysy. Stało się tak, dlatego że wyrwał on sobie włosy, kiedy Ben w postaci Way Biga zniszczył jego samochód.
  • W sklepie Baumanna jest zaplecze prowadzące do Podmiasta. Możliwe, że stamtąd bierze wszystkie produkty.
  • W odcinku "Ballada o panu Baumannie", Ignacjusz Baumann posiada zbroję, która jest łudząco podobna do zbroi Azmutha z filmu "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa" i Azmutha z wymiaru 23 z odcinka "Bar 23".

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki