FANDOM

Propagować i pilnować bezpieczeństwa w całej galaktyce.

Rook Blonko, "Broń XI: część 2"

Hydraulicy to międzygalaktyczna policja korzystająca z wielu zaawansowanych technologii. Chronią świat przed złem ze strony kosmitów.

Ben 10 Edytuj

Rydhxujhgfghi.png

Oryginalni Hydraulicy

W oryginalnej serii, hydraulicy to tajna organizacja rządowa, która chroni ludzkość przed jakimkolwiek zagrożeniem ze strony kosmitów. Ich głównym przeciwnikiem był Vilgax. Max był członkiem tej organizacji w młodości i ostatecznie pokonał Vilgaxa. Po tym zespół się rozpadł i tylko nieliczni hydraulicy pozostali.

Max przebywał na emeryturze do czasu zdobycia przez Bena Omnitrixa. Później wykorzystuje swoje doświadczenie jako hydraulik, by mu pomagać.

Główna baza hydraulików znajduje się na terenie Mt. Rushmore. Inna mieści się w Forcie Knox.

Ben 10: Wyścig z czasem Edytuj

Grupa aktywnych hydraulików pojawia się w filmie "Ben 10: Wyścig z czasem". Mają tajną podziemną bazę, gdzie ukryty jest Uścisk Armageddonu.

Głównym celem tego oddziału była ochrona Ręki Armageddonu przed Eonem.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Plumber's badge.png

Odznaka Hydraulików

W serii "Obca Potęga" pojawiają się hydraulicy nie tylko z Ziemi, a również z innych planet.

Kiedy Max odkrywa, że Nadplemię i UFOzbiry knują jakiś spisek, informuje o tym Labrida. Ten szybko odkrywa, że Max zaginął i próbuje złapać Bena i Gwen wierząc, że ukradli Omnitrix. Po odkryciu, kim oni są, prosi o pomoc w dowiedzeniu się o przyczynie zniknięcia Maxa.

W odcinku "Wieża pogodowa" okazuje się, że hydraulicy posiadają specjalne odznaki. W odcinku "Darkstar", Ben, Gwen i Kevin stają się prawdziwymi hydraulikami.

W finale drugiego sezonu, hydraulicy stają do ostatecznej walki z Nadplemieniem.

Plumberattack.png

Hydraulicy w "Ultimate Alien"

W odcinku "Szkolenie", Ben, Gwen i Kevin zostają wysłani do akademii hydraulików.

W "Niezapomniany rycerz", oddział hydraulików pomaga zespołowi Bena w próbie uchwycenia Vilgaxa.

Członkowie Edytuj

Liderzy Edytuj

Specjaliści Edytuj

Szwadron Alfa Edytuj

Oficjalni Edytuj

Dawniej Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dwayne McDuffie zasugerował, że hydraulicy zostaną ujawnieni publicznie, gdy Ziemia zyska poziom 3.
  • W odcinku "Kacz", gdy hydraulicy rozbili się na Terminus 3 i podarły się ich stroje, było widać, że w strojach hydraulików jest warstwa podobna do schematu ciała Galwanicznych Mechamorfów.
  • Ci, którzy nie znają hydraulików myślą, że to hydraulicy, którzy naprawiają rury.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Hydraulicy

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki