FANDOM

Henryk Kwarto to przestępca należący do gangu Psyphona.

Wygląd Edytuj

Henryk Kwarto jest purpurowym kosmitą. Nosi biały strój, a zamiast nóg ma macki.

Umiejętności Edytuj

Henryk Kwarto najczęściej używa swojego miotacza, z którego strzela bardzo dokładnie.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Henryk Kwarto debiutuje w odcinku "Wiele zmian: część 2", gdzie jest widziany na zebraniu przestępców Psyphona, wraz z Tępągłową i Grzmotowieprzem.

W odcinku "Przesyłka specjalna", Henryk Kwarto był na licytacji Gwiazdy Karła.

W odcinku "Powrót Wiecznych Rycerzy", Henryk Kwarto wraz z Tępągłową walczył z Benem i Rookiem.

W odcinku "Błoto nie woda", Henryk Kwarto wraz z Tępągłową i Grzmotowieprzem walczył bronią hydraulików.

W odcinku "Powrót klauna", Henryk Kwarto był w cyrku.

W odcinku "Wypluj to!", Henryk Kwarto wraz z innymi łowcami został wynajęty przez Psyphona, w celu złapania Argita, który ukradł niebezpieczną broń.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Henryk Kwarto brał udział w Turnieju Złotej Pięści, jednakże nie dostał się do finału.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Henryk Kwarto oglądał międzygalaktyczną rozprawę sądową w Czarnej Dziurze, w której był oskarżany Ben Tennyson za stworzenie wszechświata.

W odcinku "Clyde Five", Henryk Kwarto pojawił się w Podmieście.

W odcinku "Wystawa w muzeum", Henryk Kwarto pojawił się w muzeum, na którym były pokazywane kosmiczne artefakty.

W odcinku "Przyklejony", Henryk Kwarto przyglądał się zamieszaniu w Czarnej Dziurze.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko pana Henryka zostało wspomniane przez Rooka w odcinku "Przemytnik", gdzie wraz z Albedo udającym Bena poszukiwali opryszka zajmującego się nielegalnymi urządzeniami.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Henryk Kwarto