FANDOM

Helen Wheels is a plumber's child. He is the younger adopted Pierce's sister, and Manny's partner.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Helen ponownie pojawiła się w odcinku "Korzenie wszelkiego zła" w retrospekcji Kevina. Osmozjanin odzyskał wszystkie wspomnienia, które zabrał mu Servantis, dzięki czemu zobaczył Alana, Manny'ego i Helen przed mutacją. Zauważył także wydarzenie, w którym jego kompetencje posłużyły jako przekaźnik DNA Argita do Pierca.

W odcinku "Broń XI: część 1", Helen pojawia się w retrospekcji, gdzie Alan dołącza do grupy dzieci Amalgamtu. Ona i Manny bardzo się cieszą z tego powodu, natomiast Pierce jest zaczytany w książce.

W odcinku "", Helen pojawia się w retrospekcji, gdzie wraz z innymi dziećmi Amalgamtu pakują do ciężarówki pudła. Po dostaniu celu od Servaints'a, udają się na Ziemię, gdzie atakują Gruchota Tennysonów. Podczas walki z bohaterami, Kevin pochłania energię z Omnitrixa i mutuje, po czym atakuje swoich sprzymierzeńców. Przez ten czyn, misja kończy się niepowodzeniem. Wściekły przywódca Rootersów usuwa im wspomnienia i ponownie wysyła na Ziemię.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Helen była pierwotnie częścią małego zespołu pomocników hydraulików z bratem Piercem i znajomym Mannym. Jednak nie wiedzieli wiele na temat technologii, której używali, i Pierce pomylił projektor z inną bronią i został wessany do Nicości. Wierząc, że nie żyje, Helen i Manny kontynuowali pracę, łapiąc wiele rodzajów kosmitów (biorąc ich za przestępców) i wysyłając ich do Nicości. Prawdopodobnie większość była dziećmi hydraulików.

Po złapaniu UFOzbira w odcinku "Pomocnicy hydraulików", ich skaner wykrył trzech cudzoziemców, którymi okazują się być Ben, Gwen i Kevin. Porwali Levina w nadziei na zwabienie kuzynostwa. Po walce, Helen uświadamia sobie, że nie są wrogami i błędem było wysłanie dzieci hydraulików do Nicości. Helen i Manny postanowili udać się tam w celu uwolnienia ich, jednak przez pomyłkę zostali tam uwięzieni.

Potem pojawia się razem z Piercem i Mannym w odcinku "W nicości" pracując z Maxem i próbując powstrzymać Pustego. Skontaktowała się się Gwen, aby znaleźć pomoc. Następnie, wraz z pomocą Bena i Maxa, pokonali go.

Później pojawia się w dwuczęściowym finale drugiej serii, "Wojna światów", pomagając Benowi w walce z inwazją Nadplemienia. Po bitwie, stała się uczniem dziadka Maxa.

W odcinku "Na satelicie", Helen była jednym z pomocników hydraulików na misji ratowania Maxa przed szalejącym Benem. Na końcu okazuje się, że wszystko zostało zmyślone, a wszyscy pomocnicy stali się oficjalnymi hydraulikami po zdaniu "egzaminu".

Helen została wspomniana w odcinku "Potęga absolutna: część 1": Alan wyjaśnił, że jej moce zostały skradzione przez Kevina. Kiedy jednak ten wraca do normy, Helen odzyskuje swoje uprawienia.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Helen ponownie pojawiła się w odcinku "Broń XI: część 1", gdzie wraz z Manny'm przewożą znokautowanego przestępce Gorvana. Nagle atakują ich Rootersi, jednakże Benowi, Gwen i Rookowi udaje się uratować przyjaciół. Wspólnie udają się do garażu Kevina, gdzie spotykają Alana i Argita. Chłopacy próbują im wytłumaczyć, co się stało w przeszłości. Ostatecznie postanawiają udać się za Levinem do Nicości. Na miejscu spotykają Servantis'a, który przywraca im wspomnienia, tym samym przeciąga ich na swoją stronę. Po wielu tłumaczeniach, Osmozjanin też dołącza, reaktywując grupę dzieci Amalgamtu.

W odcinku "Broń XI: część 2", Helen wraz z innymi dziećmi Amalgamtu poszukują w Nicości bohaterskich uciekinierów. Następnie w bazie ochraniają Servantis'a, przed atakami zmutowanych To'kustarów i hydraulików. Podczas walki z Tennysonem, Kevin ponownie pochłania energię z Omnitrixa i mutuje, dzięki czemu pokonuje bohatera. Chłopak postanawia zanieść go przywódcy, jednak podczas próby zlikwidowania nosiciela zegarka, Levin niszczy kryształ Servantis'a i przywraca wspomnienia przyjaciołom. Wspólnie pokonują Rootersów i wracają do domu

W odcinku "Pyszny turniej", Helen wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Osobowość Edytuj

Helen jest inteligentna, odważna, miła, fajna, zrównoważona i zwykle stara się działać racjonalnie i mądrze, podobnie jak Gwen Tennyson. Była gotowa poświęcić się dla Maxa, by mu pomóc, gdy został zaatakowany przez "złego" Bena.

Wydaje się, że Helen czuje coś do Manny'ego. Choć jest on zwykle porywczy, agresywny i cieszy się, używając brutalnych metod, Helen jest zwykle bardziej ostrożna i mniej agresywna, przez co wydają się być swoimi przeciwnościami. Z drugiej strony stwierdziła, że ​​praca z nim jest lepsza niż z innymi hydraulikami i pokazuje prawdziwy niepokój, widząc go rannego lub w niebezpieczeństwie.

Moce i umiejętności Edytuj

Będąc hybrydą Kineceleranina, Helen posiada uprawnienia i wygląd podobny do Szybciora: jej nogi są zakończone kołami, przez co jest stanie poruszać się z niesamowitą prędkością. Umie też biegać się po ścianie i tworzyć miniaturowe tornada.

Helen również nauczyła się wykorzystywać swoją szybkość do własnych i zespołowych korzyści. W odcinku "Na satelicie", w połączeniu z Alanem, Helen pomogła ograniczyć ruch Gigantozaura i jego zakres widzenia za pomocą strumienia powietrza wytwarzanego superprędkością, by wachlować płomienie pół Pyronita.

In addition to these powers, Helen possesses great knowledge of computers and other technologies

Weaknesses

Helen Can Be Knocked Out By Vilgax's Energy Blasts Or Echo Echo's Sonic Feedback Or Alan's Fire Blasts.

Helen Can Be Controlled By Alien X.

Helen Can Be Choked By D'Void.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Dwayne'a McDuffiego, Helen jest adoptowaną siostrą Pierce'a, choć nie wiadomo jak się poznali i co stało się z jej rodzicami.

Zobacz też Edytuj