FANDOM

Ten artykuł dotyczy alternatywnej wersji Gwen.
Zobacz artykuł dotyczący postaci o tej samej nazwie - "Gwendolyn Tennyson".
50px-Disambig.svg.png
Alternatywna linia czasu
New Files

Gwendolyn Tennyson to Gwen z alternatywnej linii czasu.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Gwendolyn ma krótkie pomarańczowe włosy. Nosi niebiesko-czarny ubiór i Amulety Bezelu na prawym ramieniu. Posiada kaptur. Nosi również pas z kotem.

W "Ken 10", Gwendolyn ma znacznie dłuższe włosy związane w koński ogon, nie ma już niebieskiego płaszcza.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gwendolyn ma krótkie pomarańczowe włosy i okrągłe, jasnoniebieskie kolczyki. Nosi ciemnoniebieski strój z czarnym elementami i jaśniejszą peleryną. Na prawej ręce ma podoczepiane amulety Bezelu, a w pasie widnieje pasek z kotem.

Osobowość Edytuj

Gwendolyn to szybka myślicielka i instynktowna osoba. Ufa innym, a nawet czasami zbyt mocno. Radzi sobie w niebezpiecznych sytuacjach, często pomimo niesprzyjających warunków. Jest bardzo silna - fizycznie i psychicznie, a także pokazuje dobre wychowanie, lecz czasami używa sarkazmu i zwiększa swoje ego. Gwendolyn jest bardzo opiekuńczym, współczującym człowiekiem.

Umiejętności Edytuj

Gwendolyn jest w stanie swobodnie manipulować i kontrolować manę, a także tworzyć wybuchy energii, tarcze i bariery. Jej moce są wykorzystywane głównie jak konstrukcje energetyczne, pozwalając jej na użycie różnych rodzajów struktur takich jak: młotki, kaski, tarany i belki, lecz służą też do przemieszczania się. Okazuje się, że Gwendolyn może synchronizować swoje style sztuk walki z jej umiejętnościami manipulacji energii. Za pomocą pozostawionej many, jest w stanie odnaleźć każdą istotę, idąc tym tropem. Potrafi też teleportować się, używać telekinezy i telepatii, a także pochłaniać manę.

Gwendolyn częściej jest postrzegana używając magii, poprzez rzucanie magicznych, mistycznych zaklęć z księgi zaklęć i Archamady. Odmawianie ich umożliwia jej wykorzystanie różnych magicznych mocy i umiejętności. Poprzez magię nauczyła się projekcji astralnych.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gwendolyn, nazywana Gwen, gdy miała 10 lat, pojawiła się w odcinku "Do widzenia i nie ma czego żałować". Pomogła dziadkowi, Benowi i wujkowi pokonać Vilgaxa. Na końcu odcinka okazało się, że zaczęła chodzić do szkoły wraz z kuzynem.

Ben 10 Edytuj

Gwen Future Gwen and Stinkfly

Przyszła i teraźniejsza Gwen

Gwendolyn zadebiutowała w odcinku "Ben 10.000", gdzie przeszła przez portal czasowy do głównej linii czasu i zabrała Gwen i Bena do swojego świata. Kiedy kuzyni byli w nieznanym miejscu, wierzyli, że "kryzys" Gwendolyn dotyczył Vilgaxa i doktora Animo. Pod koniec odcinka Gwen zdaje sobie sprawę, że wspomniany "kryzys" dotyczył Bena 10.000.

W "Ken 10", 42-letnia Gwendolyn pojawiła się jako hologram i dała Kenny'emu kamiennego potwora jako prezent urodzinowy. Później rozmawiała z kuzynem na temat Kena i jego angażowania się w walki.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gwendolyn powraca w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie odwiedza wraz Kevinem siedzibę hydraulików, w której spotykają Kai i Bena. Gdy hydraulicy zauważają włamanie do budynku, Gwendolyn przeprowadza ewakuacje gości. Nagle zauważa Maltruanta i informuje o tym kuzyna, a następnie pomaga mu walczyć z przestępcami. Po długiej walce, Gwendolyn zostaje zmieniona w kamień przez Chronosapiensa, jednak po chwili ten efekt zostaje cofnięty.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gwendolyn mówi, że po zdaniu matury nie nazywają jej Gwen.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki