FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Gravattack to kosmita z próbki DNA Galileana z planety Keplorr.

Wygląd Edytuj

Gravattack jest fioletową, skalną planetą z ciemnym jądrem w środku. Może zmienić się w postać o posturze humanoida, która nosi czarno-zielone spodnie. Jego ogromne palce są zakończone grubymi palcami. Na twarzy Gravattack'a widnieją wielkie usta i czarne linie. Symbol Omnitrixa znajduje się na głowie.

Umiejętności Edytuj

ATTWN (313)

Kontrola grawitacji

Gravattack dysponuje mocami, które może wykorzystać, by wytwarzać pole grawitacyjne, zmniejszać lub zwiększać grawitację innych, co sprawia, że ich waga wzrasta to 100 ton lub spada do zera. Pozwala mu to np. unieść bezwładnie wroga i wirować nim w powietrzu lub zatrzymać go bez możliwości ruchu. Dzięki swoim grawitacyjnym zdolnościom potrafi uratować osoby przed kolizją, np. statku kosmicznego.

Gravattack może strzelać małymi odłamkami skał. Potrafi zmienić się w planetę, zakrywając niezwykle wrażliwy obszar ciała. W formie planety ma własna orbitę, która potrafi przechwycić wrogie pociski i odrzucić je we wroga.

Wady Edytuj

Słabym punktem Gravattacka jest jego płynne jądro na brzuchu, gdy się je zniszczy, kosmita może się stopić i wybuchnąć.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aura Gravattacka jest bardzo podobna do promieni czasowych Eon.

Zobacz też Edytuj