FANDOM

Gravattack to kosmita pochodzący z próbki DNA Galileana z planety Keplorr.

Wygląd Edytuj

Gravattack to kosmita-planeta z czerwonym jądrem. Jest opancerzony skałami. Jego stopy i dół rąk są siwe. Na twarzy widnieją wielkie usta i czarne linie. Nosi czarno-zielono-białe spodnie. Ma zielone oczy. Symbol Omnitrixa znajduje się na głowie.

Umiejętności Edytuj

Gravattack dysponuje mocami, które może wykorzystać, by wytwarzać pole grawitacyjne, zmniejszać lub zwiększać grawitację innych, co sprawia, że ich waga wzrasta to 100 ton lub spada do zera. Pozwala mu to np. unieść bezwładnie wroga i wirować nim w powietrzu lub zatrzymać go bez możliwości ruchu. Dzięki swoim grawitacyjnym zdolnościom potrafi uratować osoby przed kolizją, np. statku kosmicznego. Potrafi unosić się.

Derrick potwierdził, że Gravattack może strzelać małymi odłamkami skał. Może się zmienić w planetę, zakrywając niezwykle wrażliwy obszar ciała. W formie planety ma własna orbitę, która potrafi przechwycić wrogie pociski (np. rakiety) i odrzucić je we wroga.

Wady Edytuj

Słabym punktem Gravattacka jest jego płynne jądro na brzuchu, gdy się je zniszczy Gravattack może się stopić i wybuchnąć.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gravattack volviendose una piedra

Gravattack i jego orbita

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Graviton to koncepcja nazwy Gravattack.
  • Aura Gravattacka była błękitna do odcinka "W kazamatach", gdzie została zmieniona na zieloną.
  • Jego skóra posiada wysoką grawitację, gdyż w odcinku "W kazamatach" rękawica Cykora przyczepiła się do niej. Wysoka grawitacja nie była jednak odczuwalna przez mikroskopijne istoty, dlatego Rook i Hulexy mogły wykonywać skoki, przebywając na Gravattacku.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki