FANDOM

Poprzedni odcinek
Drapieżniki i ofiary: część 2
Położenie odcinka Następny odcinek
Blukic i Driba wybierają się na koktajl
Gorzej już nie będzie
Angielski: Outbreak
Outbreak (65).png
Seria Ben 10: Omniverse Numer odcinka 131113
Sezon 222 Ogólny odcinek 163
Premiera Twórcy
Polska 13 marca 2013 Scenariusz Geoffrey Thorne
USA 24 listopada 2012 Reżyseria Dan Riba
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Gorzej już nie będzie to trzynasty odcinek serii "Ben 10: Omniverse". Jego polska premiera odbyła się 13 marca 2013 roku.

Streszczenie Edytuj

Epizod zaczyna się, gdy Doktor Psychobos próbuje naprawić usterkę w Nemetrixie, od której zwierzak zmienia się ciągle w przypadkowych drapieżników. Khyber stara się go kontrolować, a Malware i Psychobos, próbują ustabilizować urządzenie. Głowoskorupiak mówi, że jedyna część mogąca ustabilizować Nemetrix znajduje się w Omnitrixie. Khyber zamierza sam zdobyć tą część, ale Psychobos postanawia, że pójdzie sam. Tymczasem Rook Blonko i Ben trenują w siedzibie Hydraulików. Chłopak pokonuje Blonka za pomocą Dzikiego Pnącza i Gigantozaura. Idą na przerwę, a w tym czasie doktor kradnie kawałek Omnitrixa. Ben stara się przekształcić i walczyć, ale dziwny strumień zamienia Rooka w pół Łasucha.

Driba i Blukic próbują naprawić usterkę, ale to kończy się zmienieniem Bena w Nogopstrąga. Rook mówi, że nie mogło być gorzej, ale jak na złość następny strumień energii z Omnitrixa przekształca Liama w pół Vaxazaura, Fistinę w pół Mechamorfa, Baniatego w pół Shocksquatcha i Psyphona w pół Pyronita. Uciekają z celi i atakują Hydraulików. Po krótkie walce przestępcy uciekają do Psyphona i zamierzają otworzyć portal do Niebytu. Przeciążyli go, co może się przyczynić do wessania całego miasta. Blukic i Driba dalej próbują naprawić Omnitrix, ale zamieniają Bena w bezużytecznych obcych, takich jak: Chochlika, Kretowąsa i Najgorszego.

Rook prowadzi oddział Hydraulików, razem z Dribą, Blukicem i Najgorszym, do miejsca gdzie przesiadują przestępcy. Oni wyłączają rdzeń mocy, ale to co naprawdę chciał Psyphon to ucieczka. Zaczynają walczyć, przy czym ben mówi Hydraulikom słabości kosmitów. Oni łapią Baniatego w lepki izolator, a Driba i Blukic zakłócają pole magnetyczne Fistiny. Galwani w pospiechu naprawiają Omnitrix, odmieniając wszystkich, a Ben tym samym skanuje DNA Liama, zamieniając się w Megaszpona. On pokonuje go. Wszyscy przestępcy wracają do swoich celi. Tymczasem Malware mówi, że Psychobos powinien zabić Bena, ale on mówi, że Azmuth jest ich prawdziwym wrogiem. Potem doktor naprawia Nemetrix, powodując że zwierzak wraca do swojej prawdziwej postaci. 

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

Debiuty Edytuj

Kosmici z Omnitrixa Edytuj

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Bena Edytuj

Drapieżniki z Nemetrixa Edytuj

Przemienieni przez błąd Omnitrixa Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Doktor Psychobos: Komponent niezbędny do stabilizacji Nemetrixa, znajduje się w Omnitrixie...
  • Malware: ...który znajduje się na ręce Bena Tennysona w środku siedziby hydraulików.
  • Khyber: Przyniosę go.
  • Malware: Nie Khyberze. W swej samolubnej pogoni za Benem Tennysonem, niczym za zdobyczą, zapomniałeś o najważniejszym celu.
  • Khyber: To wasz cel, nie mój.
  • Malware: Potrzebny nam jest Omnitrix. Tennyson nie jest istotny.
  • Khyber: Nie dla mnie.
  • Malware: Skoro nawet kundel cię nie słucha, to może twe usługi nie są już nam potrzebne?
  • Doktor Psychobos: Postarajcie się nie pozabijać do mego powrotu. Zresztą możecie sobie nawet głowy pourywać, kochani.

Ben trenuje z Rookiem.

  • Rook: Wcale nie o to mi teraz chodziło.
  • Dzikie Pnącze: Zawsze mówisz, że powinniśmy trenować trochę częściej.
  • Rook: Żeby refleks nam nie zardzewiał.
  • Dzikie Pnącze: Hmm... to... refleks!
  • Rook: To ma być sparing bez oręża. Oszukujesz!
  • Dzikie Pnącze: Primo, mój Omnitrix nie jest orężem, a sekundo...
  • Gigantozaur: ...bandziory zawsze oszukują, bo to bandziory.
  • Liam: Mam cię, mała rybko!
  • Nogopstrąg: Ale chyba teraz możesz już wypuścić złapaną rybkę.
  • Liam: Nie! Teraz cię zjem na śniadanie.

Błędy Edytuj

  • W jednej ze scen, kiedy Bubble Helmet jako Shocksquatch walczy z hydraulikami, miał źrenice w oczach, tak jak Shocksquatch, mimo że nie miał ich wcześniej.
  • W jednej scenie, brwi Najgorszego zniknęły.
  • W jednej scenie, oko Malware'a było całe czerwone.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gorzej już nie będzie

  • Błędny błąd

    3 wiadomości
    • Skąd wiesz że Shocksquatch oddycha powietrzem ? Może to być Azot lub Dutelenek węgla u nas na ziemi tego też jest sporo w powietrzu ;D
    • Też prawda. Dzięki.

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki