FANDOM

Gorvan jest Tetramandem, a także byłym hydraulikiem, który porzucił zawód, by sprzedawać broń UFOzbirom w grze "Ben 10: Alien Force". W serialu jego przeszłość nie jest znana.

Wygląd Edytuj

Gorvan jest czerwonym, dość otyłym Tetramandem z zielonym kombinezonem i czarnymi spodniami. Na każdej ręce ma rękawice. Ma żółte oczy, bródkę i mały zarost na głowie. Nosi odznakę Hydraulików na lewej piersi.

W serialu nie posiada odznaki, ale za to ma pas z narzędziami.

Umiejętności Edytuj

Gorvan posiada super siłę, jest też zwinny, choć inne Tetramandy są powolne. Jego brzuch może zostać użyty w walce. On może też wysoko skakać, a także tworzyć fale uderzeniowe.

Podczas walki z Benem w grze używał maszyny do leczenia się.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gorvan zadebiutował w serialu w odcinku "Przesyłka specjalna" w tle.

W odcinku "Błoto nie woda", Gorvan został wynajęty przez Psyphona, który rozkazał mu wejść w szeregi hydraulików i kraść z ich magazynów sprzęt, w tym Zniszczator. Kiedy dowiedział się, że były sługus Vilgaxa kazał swoim ludziom wyrzucić go ze statku, groził mu, chcąc zabrać najniebezpieczniejszą broń. Ostatecznie został pokonany przez Gwen.

W odcinku "Mój ci on", Gorvan udał się na planetę Khoros, gdzie wraz z innymi Tetramandami bezskutecznie próbował pokonać księżniczkę Loomę, aby móc ją poślubić.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Gorvan oglądał międzygalaktyczną rozprawę sądową na Khorosie, w której był oskarżany Ben Tennyson za stworzenie wszechświata.

W odcinku "Broń XI: część 1", znokautowany Gorvan był przewożony na statku hydraulików przez Manny'ego i Helen. Nagle zaatakowała ich dwójka Rootersów. Hydraulicy zostali uratowani przez drużynę Bena, pozostawiając tym samym Gorvana samego i bez opieki.

W odcinku "Wypluj to!", Gorvan został zaatakowany przez Skurda, który skopiował jego parę rąk i zaczął go bić. Gdy mały kosmita zszedł z przestępcy, ten opadł na ziemię.

Gra (wersja alternatywna) Edytuj

Ben po raz pierwszy spotyka Gorvana (alternatywna wersja) podczas walki z Wiecznymi Rycerzami. Potajemnie pracował dla Nadplemienia i oszukał Bena, Gwen i Kevina o najeździe na zamek rycerzy i ataku Vulkanusa. Następnie Gorvan zmutował Kevina w połączenie go z UFOzbirem. Ben był w stanie uratować Kevina i potem walczyć z Gorvanem, który używał maszyny do odmłodzenia, by powiększyć swoje siły. On został pokonany, lecz nie wiadomo co się z nim potem stało.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Gry Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gorvan miał być wprowadzony w serii "Ben 10: Obca Potęga", lecz nie udało się.
  • Gorvan miał pozycję zawodowca lecz poszedł na złodzieja.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki