FANDOM

Gluto jest Protostem z wilgotnego księżyca Myceto. Zadebiutował on w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa".

Wygląd Edytuj

Gluto jest galaretowatym, różowym kosmitą, który posiada wiele rąk. Ma trzy żółte oczy i zbroje obejmującą jego nogi i ręce. Posiada wbudowany uniwersalny tłumacz.

Umiejętności Edytuj

Gluto posiada umiejętności podobne do Plazmy. Potrafi regenerować się, przez co Vilgax myśląc, że go zabił, nabrał się. Może przybrać dowolna formę, a także tworzyć dodatkowe ręce, aby móc lepiej pilotować statek. Gluto posiada też zbroję, która pozwala mu się lepiej poruszać. Używa też uniwersalnego tłumacza.
Gluto's design.jpg

Koncepcje Gluta

Historia Edytuj

Gluto jest pilotem na statku Tetraxa. W filmie zaprzyjaźnia się z Gwen. Próbuje walczyć z Vilgaxem, przez co wszyscy myślą, że ginie. Później okazuje się, że nadal żyje, ale poświęca swoje życie dla Gwen, po tym jak została porwana przez Florauny. Potem ujawnia swoje zdolności regeneracyjne i wraca do życia.

Występy Edytuj

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Najwyraźniej Tetrax wie mało o nim i jego pochodzeniu, gdyż nie wiedział, że może mówić i regenerować się.
  • Gluto jest bardzo podobny do Plazmy, z wyjątkiem tego, że Gluto jest różowo-pomarańczowy i nie potrzebuje projektora antygrawitacyjnego.
  • Pomimo że jego "mówienie" to pomruk, on i Gwen rozumieją się.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki