FANDOM

Galwani to gatunek pochodzący z planety Galwan Prime.

Wygląd Edytuj

Galwani są gatunkiem małych, dwunożnych płazów o szarej skórze. Mają średnio 5 cm. Ich ciała składają się z kości, które są miękkie i elastyczne, co pozwala im się wcisnąć w ciasne miejsca lub szybko uciec przed niebezpieczeństwem.

Według Derricka Wyatta, galwańskie dzieci mają ogony i nie posiadają nóg, ale tracą ogon i rosną im nogi, gdy dojrzewają. Samicom rosną włosy, a samcom nie.

Umiejętności Edytuj

Galwani mogą wspinać się na każdą powierzchnię, jak i pływać. Jednak najważniejszą ich mocą jest wielka mądrość, co czyni ich najmądrzejszymi istotami we wszechświecie. Ich śliskie ciało czyni ich nieuchwytnymi. Nie lubią walczyć, lecz przechytrzają wrogów i budują bronie. Posiadają skrzela, przez co umieją oddychać pod wodą.

Wyewoluowana forma Edytuj

UltimateAlbedocloseup.png

Albedo jako wyewoluowany Galwan

Wyewoluowany Galwan ma ogromną głowę, a jego mózg wystaje na zewnątrz. Jego ręce i nogi są bardzo małe i wystają z poduszkowca. Na środku głowy ma trzecie oko. Po bokach ma strzelby z dwoma lufami. Na głowie ma klamrę połączoną z poduszkowcem.

Wyewoluowany Galwan jest mądrzejszy niż forma pre-ewolucyjna. Potrafi także latać dzięki swojemu pojazdowi, a z oka może strzelać laserem i prawdopodobnie może strzelać laserem z luf znajdujących się na bokach poduszkowca.

Technologia Edytuj

Galwani wymyślili bardzo dużo urządzeń, takich jak:

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według Derricka J. Wyatta, Galwani są owadożernymi kosmitami, co zostało udowodnione w serialu.
  • Według Dwayne'a McDuffiego, Galwani mogą żyć tysiące lat.
  • W odcinku "Promień transmutacji" okazuje się, że Galwani mają długie języki, prawdopodobnie do łapania robaków, którymi się żywią.
  • Albedo w swojej wyewoluowanej formie jest bardzo podobny do M.O.D.O.K.A z Marvela.
  • W odcinku "Za jeszcze większą potęgę" okazało się, że Galwanie mają dwa mózgi – normalny i protomózg, który jest odpowiedzialny za ich wszystkie czynności życiowe.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki