Wikia

Ben 10 Wiki

Gała

1670stron na
Ben 10 Wiki
Dyskusja0
Gała

OV UA OS

EyeGuy TabberOV
Informacje
Gatunek Opticoid
Planeta Sightra
Ciało Humanoid
Źródło DNA Nieznane
Moce i zdolności
Zdolności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Super zwinność
Promienie energii
Promienie mrożące
Wiązki laserowe
Neuroszok
Super wzrok
Sprzęt Nieznany
Szczegóły
Dubbing Cezary Kwieciński
Debiut Ben 10 kontra Minus 10: część 2
Gała to próbka DNA Opticoida z planety Sightra.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Górna część ciała Gały jest pokryta zielonymi oczami i czarnymi źrenicami, choć jak na ironię, kosmita ten nie ma oczu na głowie, która składa się z jamy ustnej i bardzo dużej pary uszu nietoperza. Ma jasnożółtą skórę na piersi i łapach, a reszta ciała ma ciemnożółty kolor. Gała nosi czarne spodnie z białymi okręgami i białym pasem, na którym ma symbol Omnitrixa.

W serii "Ben 10: Ultimate Alien" Gała wygląda tak samo jak w serii oryginalnej, tyle że ma symbol Ultimatrixa na piersi. Z tego powodu oko na jego piersi zniknęło.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii "Ben 10: Omniverse" wygląda prawie tak samo jak w oryginalnej serii, ale teraz białe kręgi na jego spodniach zostały zastąpione zielonymi paskami, a jego pas jest teraz zielony z białym paskiem, na którym znajduje się symbol Omnitrixa . Nosi zielone mankiety i ma mniej oczu na ciele, choć są one większe niż kiedyś.  Nie ma teraz oka na klatce piersiowej. Zdobył również oczy na rękach.

Umiejętności Edytuj

Rashos de manos lol

Strzelanie laserem

Ze swoich oczu może wystrzelić różne wiązki energii. Oczy mogą być łączone w celu tworzenia różnych efektów, np. trzy na jego ramieniu mogą tworzyć promień mrożący. Według Derricka J. Wyatta , Gała może również strzelać ognistymi wiązkami energii. Poprzez połączenie każdego oka w jedno duże na piersi, Gała potrafi wystrzelić swój najsilniejszy wybuch energii. Kiedy to robi, jego oko niemal odrywa się od jego ciała.

Gała może, dzięki swoim oczom, widzieć ze wszystkich stron, co utrudnia przeciwnikom podkradanie się do niego. Jego widzenie przypomina widzenie u owadów - wszystko widzi w zielonym odcieniu. Ma również znakomity słuch.

Wady Edytuj

Eye Guy vision

Widzenie Gały

Gdy jego oczy zostaną podrażnione, słabo widzi.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gała to pierwszy obcy odblokowany poza ekranem.
  • Gała ma oczy prawie na całym ciele z wyjątkiem twarzy.
  • W odcinku "Kacz" okazuje się, że Gała widzi na zielono.
  • Ben w odcinkach "Kacz" i "Promień transmutacji" nazywa Gałę oryginalnym imieniem.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki