FANDOM

W tej linii czasu mają miejsce wydarzenia z odcinków "Ben 10.000" oraz "Ken 10".

Postacie Edytuj

Ben 10.000 Edytuj

W tym wymiarze Ben stał się Benem 10.000, jako że zajął się bardzo poważnie chronieniem Ziemi, jest tak nazywany w całym Wszechświecie. Jest wysoki, bardziej umięśniony oraz ma brodę. Jego Omnitrix również uległ zmianom.

Ben mówi, że jego pseudonim wziął się z faktu, że w Omnitrixie ma 10.000 obcych (choć może mieć o wiele więcej, ponieważ przyznaje, że po 10.000 przestał już liczyć). Ma nad Omnitrixem większą kontrolę i pozbył się limitu czasowego, ale i tak woli przemieniać się od razu w kosmitów niż wracać do ludzkiej formy.

Ożenił się z Kai Green i mieli syna Kenny'ego oraz córkę Gwendolyn. Ben przygarnął również do rodziny Tennysonów syna Kevina 11.000, Devlina.

Gwen Tennyson Edytuj

W tej linii czasu Gwen ma Amulety Bezelu i w pełni je kontroluje, w przeciwieństwie do głównej osi czasu nie ma mocy Anodytki (wraz ze swoim kuzynem nie wiedzą nawet o swojej babci).

Według niej, ludzie przestali się do niej zwracać "Gwen" po tym, gdy zdała maturę. Gwendolyn często jest w innych wymiarach, na misjach.

Kevin Levin Edytuj

W tym wymiarze Kevin nigdy nie wyszedł z Nicości, bo nadal był psychopatą i wrogiem. Zaczął używać nazwy "Kevin 11.000". Najprawdopodobniej nie odkrył tego, że może absorbować ciała stałe, bo wciąż pobierał DNA innych obcych.

Max Tennyson Edytuj

Max w tym wymiarze jest już emerytowanym hydraulikiem. Ma ulepszonego Gruchota, w którym nadal mieszka. Zamiast normalnej ręki, ma ramię robota.

Wydarzenia Edytuj

Występy Edytuj

Znani kosmici Edytuj

Zobacz też Edytuj