FANDOM

Cartoon Network Universe: FusionFall to gra MMORPG, w której gracze mogą wcielić się w dowolnego bohatera z uniwersum Cartoon Network.

Pracę nad grą rozpoczęto w 2007 roku. Początkowo premiera miała odbyć się w 2008 roku, ale została przesunięta na 14 stycznia 2009 roku. Gra zawiera elementy z wielu oryginalnych kreskówek Cartoon Network. Styl animacji opiera się na popularnym stylu występującym w anime, zwanym Midori Foo.

29 sierpnia 2013 roku administratorzy zrezygnowali z pilnowania serwerów, przez co zostały one zamknięte.

Opis gry Edytuj

Gra ma miejsce w wszechświecie FusionFall, w którym w przeciwieństwie do normalnej rzeczywistości Bena 10, postacie takie jak Generator Rex istnieją. W tej alternatywnej linii czasu Lord Fuse zaatakował Ziemię prawdopodobnie kiedy Ben miał jeszcze 10 lat. Planeta Fusion jest rządzona przez złe fuzje. Przez tysiąclecia przemierzali galaktyki i niszczyli je. Następnym celem jest Ziemia, czyli dom bohaterów Cartoon Network. Twoim zadaniem jest połączenie sił herosów, jak i przestępców, aby uratować planetę i pokonać potężnych wrogów!

Przeszłość Edytuj

Ben wraz z Dexterem ("Laboratorium Dextera"), Mojo Jojem ("Atomówki") i Edd'em ("Ed, Edd i Eddy") zostają wybrani jako liderzy. Celem Tennysona jest odnalezienie wszystkich ukrytych baz hydraulików z całego świata i zabezpieczenie ich zanim fuzje dotrą do nich i je zniszczą. Ben niechętnie zawiera traktat z Vilgaxem do końca wojny. Kevin często współpracuje z Jagodą Lee ("Podwójne życie Jagody Lee") i Chojrakiem ("Chojrak - tchórzliwy pies"). Ich misje obejmują zdobycie próbek genetycznych fuzjonów. Gwen znajduje się w Pryszczowych Górach ("Harcerz Lazlo"), gdzie bada magiczny, kosmiczny totem, natomiast Max pracuje z Numerem 1 ("Kryptonim: Klan na drzewie") i Szkotem ("Samuraj Jack") w Townsville ("Atomówki"). Wspólnymi siłami próbują zatrzymać dalsze pękanie szczeliny, z której wychodzą niektóre fuzje. Max bada również fuzyjne zwierzęta. Fuzje kradną również samochód Kevina w celu odtworzenia armii pierwszej mutacji Levina. Wiele hydraulików i agentów UOPK w różnych miejscach na świecie pomaga w trudniejszych zadaniach.

Przyszłość (usunięta) Edytuj

W przyszłości, z nieznanych powodów nie istnieje żadna z postaci z "Bena 10" z wyjątkiem kostiumów, jak i broni. Po pewnym czasie liderzy pozwolili Vilgaxowi i Paradoxowi przenieść ich do aktualnej przyszłości, lecz ze względu na przeszłość Vilgaxa, jego misje nie są dostępne, ale są zastąpione misjami szkolenia, Pustki itd.

Postacie Edytuj

Kosmici Edytuj

Wrogowie Edytuj

Nano Edytuj

Oprócz postaci z "Bena 10" w grze FusionFall istnieje także wiele innych charakterów z kreskówek Cartoon Network!

Nano Edytuj

Obiekty Edytuj

Nakrycia głowy Edytuj

Buty Edytuj

Plecaki Edytuj

Bronie Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tydzień przed zamknięciem serwerów, administracja FusionFall opublikowała post pożegnalny.
    "Przez lata pomagaliście gwiazdą uniwersum Cartoon Network pokonać Lorda Fuzji i jego sługusów. To dzięki Wam zakątek tego świata ponownie jest bezpieczny! W czwartek 29 sierpnia 2013 roku, serwery FusionFall zostaną zamknięte. Pomimo tego odchodzimy w dobrym stylu! Dołącz do nas po raz ostatni na FusionFall Free-on-all! Począwszy z piątkiem 23 sierpnia każdy gracz będzie miał nieskończoną ilość funduszy, a poziom wzrośnie do 36! Zespół Cartoon Network Games chce Wam podziękować za lata dobrej zabawy i pięknych chwil spędzonych razem. Chociaż ta wojna się skończyła, nowa bitwa, FusionFall Heroes dopiero rozpoczyna się! Dołącz do nas właśnie tam i ponownie pomóż ochronić wszechświat!"

Zobacz też Edytuj