FANDOM

Florauna to gatunek roślinnych obcych zamieszkujących planety Flors Verdance i Xenon.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

W serii tej Florauny są zielonoskórymi kosmitami, których ciało utworzone jest z rozciągliwych pędów. Mają pięć nóg. Na twarzy widnieje jedno oko, a wkoło głowy wyrasta coś w rodzaju górnej części rosiczki. Na ramionach mają niebieskie kulki.

Teraz gatunek ten jest bardzo podobny do wcześniejszej wersji, jest jedynie inny pod względem koloru skóry.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W serii tej Florauny są takie jak w oryginalnej serii, znikają tylko kulki z ramion.

Umiejętności Edytuj

Ich podstawową zdolnością jest duża rozciągliwość oraz nasiona na plecach, które zawierą różne szkodliwe substancje. Ponadto mogą wytworzyć ciernie na własnym ciele. Posiadają też zdolność kontrolowania roślin, kopania tunelów, a także regeneracji.

Wady Edytuj

Do życia potrzebują słońca i wody, a także łatwo je spalić.

Historia Edytuj

Pierwszym znanym Floraunom był Dzikie Pnącze, który zadebiutował w odcinku "Obóz strachu" i pojawił się w serialu jeszcze wiele razy. Kolejnymi Floraunami były dzikie florauny atakujące Bena, Gwen, Tetraxa oraz Myaxx w filmie "Ben 10: Tajemnica Omnitrixa". Kolejnym był Pax, który pojawił się w serii "Omniverse" jako obrońca praw kosmitów.

Znani przedstawiciele gatunku Edytuj

Pax

Ciekawostki Edytuj

  • Tak samo jak Nekroziębianie mieszkają na 2 planetach w porównaniu do innych gatunków.

Zobacz też Edytuj