FANDOM

Fergi[1] to Galwanka z planety Galwan Prime.

Wygląd Edytuj

Jest to zwyczajna Galwanka z białym ubraniem. Ma zielone oczy i bardziej trójkątną głowę, jest bardziej smukła niż inni z jej gatunku.

W "Transformers Animated" jest dziewczyną z czerwonymi włosami, potrafiącą zmienić się w robota.

Umiejętności Edytuj

Fergi może wspinać się na każdą powierzchnię, jak i pływać. Jednak najważniejszą jej mocą jest wielka mądrość. Jej śliskie ciało czyni ją nieuchwytnymi. Nie lubi walczyć, ale przechytrza wrogów i buduje bronie. Posiada skrzela, przez co umie oddychać pod wodą.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Fergi debiutuje w odcinku "Helisa zguby", gdzie żegna Tennysonów odlatujących z Galwana Prime.

W odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 1", Y-it oprowadza Fergi i innych Galwanów po muzeum historycznym, wspominając o wyginięciu drapieżnego gatunku Wszystkożarłaczy.

W odcinku "Blukic i Driba lecą do strefy 51", Fergi przyglądała się planom Azmutha, które polegały na wysłaniu niebezpiecznej broni na Ziemię.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Fergi to Sari, bohaterka serialu "Transformers Animated", stworzona przez Derricka. Pojawia się również w innych kreskówkach, w tle.
  • Według Derricka, Fergi ma około 200/300 lat.[2]

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki