FANDOM

Feedback to kosmita pochodzący z próbki DNA Conductoida z planety Teslavorr.

Wygląd Edytuj

Feedback 11-letniego Bena ma czarno-biały schemat kolorów, podobnie jak Iskierka. Posiada jedno zielone oko na środku głowy. Ma dwie anteny i ogon, które zakończone są wtyczkami pozwalającymi mu czerpać energię. Ma cztery palce u każdej ręki z podobnymi wtyczkami na końcu każdego palca, podczas gdy każda ze stóp ma tylko po dwa palce. Feedback ma symbol Omnitrixa na piersi.

Feedback 16-letniego Bena wygląda podobnie do 11-letniego, tyle że jest bardziej muskularny i ma złote śruby na rękach i biodrach. Ma również czarny i zielony schemat kolorów. Jego czułki są znacznie dłuższe, a okrągłe wtyczki na palcach są teraz kwadratowe. Nosi symbol Omnitrixa na klatce piersiowej.

Umiejętności Edytuj

300px-Feedbackuo.png

Feedback strzela energią

Feedback ma zdolność do absorbowania i przekierowania każdego rodzaju energii z pomocą anten, ogona i palców.

Okazało się, że posiada zdolność strzelania elektrycznością z rąk bez wcześniejszego pobrania energii. Swoimi wtyczkami może porazić przeciwnika energią.

Feedback ma również większą zwinność i siłę. Może wykryć fale radiowe.

Jak widać w odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 1", Feedback, biegając po liniach elektrycznych, może poruszać się bardzo szybko.

Historia Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki