FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Exo-Czaszka jest mutantem człowieka i nosorożca, który został stworzony przez doktora Animo.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Exo-Czaszka jest wysoką postacią o animalistycznej posturze. Ma jasną skórę z ciemnymi paznokciami, a jego nogi są bardzo grube. Jego całe ciało otacza ciemnoczerwona zbroja, która składa się z długiego rogu, a także mniejszego. Oba są zakończone niebieskim generatorem energii.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Exo-Czaszka wydaje się być większy, a jego ciało ma ciemnoczerwony kolor. Pysk i szyja są jasnobrązowego koloru, a jego grube nogi są zakończone czarnymi paznokciami. Na ramionach, łokciach, placach i brzuchu znajduje się wiele srebrnych, metalowych elementów. Oba rogi zwiększyły się i są bardziej zaostrzone. W wielu miejscach na ciele Exo-Czaszki można zauważyć śruby.

Osobowość Edytuj

Exo-Czaszka jest zaskakująco inteligentny, jednakże zapomina o wielu podstawowych rzeczach. Szanuje swoją dziewczynę w wypowiedzi romantyczno-artystycznej i jednocześnie jest dla niej wielkim wsparciem. Zawsze ze sobą współpracują, jednak interweniuje on dopiero wtedy, gdy ona nie ma szans na wygraną. Ma wielki żal do Bena 10.000, jak i jego młodszej wersji.

Umiejętności Edytuj

Exo-Czaszka posiada super siłę i wytrzymałość, co czyni z niego niezwykle ciężkiego do pokonania przeciwnika. Dzięki wielu cybernetycznym rozszerzeniom jest niemal nie do pokonania. Ze swoich rogów może strzelać potężną wiązką lasera lub energii, a także może generować sieci.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Exo-Czaszka zadebiutował w odcinku "Ben 10.000", gdzie wziął młodego Bena jako Szybciora za jego starszą wersję i zaatakował, ale został łatwo pokonany przez starszego odpowiednika.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Exo-Czaszka ponownie pojawił się w odcinku "Przesyłka specjalna", gdzie zagościł na aukcji Psyphona.

W odcinku "Wystawa w muzeum" okazuje się, że Maltruant przeniósł jego i Subdorę w czasie, aby dostarczyli mu starożytny artefakt znajdujący się w jednym z obiektów na Ziemi w muzeum. Pierwsza próba zdobycia go przez dziewczynę mutanta kończy się przegraną, gdyż bohaterowie odbierają jej muzealny eksponat. Pomimo tego przestępczyni uciekła. Kiedy wraca ona do kryjówki, opowiedziała Exo-Czaszce co się stało. Tego samego dnia w nocy, Subdora ponownie dostała się do pilnie strzeżonego budynku, jednakże atak znów zakończył się porażką. Gdy o cały zajściu dowiaduje się Exo-Czaszka idzie wraz ze swoją dziewczyną do muzeum. Po krótkiej walce, zabierają urządzenie znajdujące się w artefakcie, po czym zanoszą je do Maltruanta, który jest zadowolony ze zdobyczy.

W odcinku "Świat Wściekłego Bena: część 1", Exo-Czaszka wraz z Subdorą kradną ważny element, o czym dowiaduje się Ben 10 i Ben 23. Bohaterowie przegrywają walkę ze złodziejami, jednakże ci zostawiają za sobą ślady po pojedynku z Plazmą. Przez to, hydraulicy odnajdują kryjówkę przestępców, gdzie rozpoczyna się walką. Toolboxx wrzuca Najgorszego do rogu wroga, doprowadzając tym samym do wybuchu, który aktywuje Maltruanta i przenosi zgromadzonych do innego wymiaru. Tam przestępcy próbują odnaleźć klucz Chronosapiensa, dzięki któremu Maltruant pokonuje Tennysonów i zabiera swoja ekipę. Odchodząc mówi, że "wojna czasu" już się rozpoczęła.

W odcinku "Powtórka z czasów wojny", Exo-Czaszka wraz z Subdorą przypadkowo atakują Bena i Rooka, niszcząc Proto-Ciężarówkę i Ben-Wiatra, chcąc rozwalić ścianę ze skały w Podmieście. Hydraulicy zaczynają walczyć z przestępcami, jednak zmutowanemu nosorożcowi udaje się dopełnić swój cel, po którym Eon zdobywa trzy jaja bestii czasowych i jedno z nich rozwija. Po długim czasie, Ziąb zamraża wrogów, jednakże Maltruant ich ratuje.

W odcinku "Tajemnica Dos Santos", Exo-Czaszka obserwował drużynę Tennysona i udał się za nimi do świątyni, w której znajdowała się sprężyna Chronosapiensa. Mutant przegrał walkę z Gniewem ulepszonym przez Skurda o maczugę Inferno. Ogłuszony Exo-Czaszka został zabrany wraz z elementem Maltruanta przez Subdorę, przez portale przywódcy.

W odcinku "Koniec pewnej ery", Exo-Czaszka wraz z Subdorą wkradł się do siedziby hydraulików i został pokonany przez Kennego Tennysona, który nie używał żadnych urządzeń. Następnie wraz z Subdorą został pokonany przez Fangampira i Atomowego-X.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki