FANDOM

Unimatrix o pseudonimie Eunice jest prototypem Omnitrixa, które wchłonęło DNA Gwen Tennyson, ustawiając je jako domyślne.

Wygląd Edytuj

Eunice jest Unitrixem, rdzeniem podobnym do Omnitrixa i Ultimatrixa. Jednak rdzeń przypomina bardziej pojemnik niż zegarek. Przekręcenie go włącza domyślne DNA, czyli ludzkie (Eunice).

W ludzkiej postaci, Eunice wygląda jak nastoletnia dziewczyna z długimi blond włosami. Kiedy pierwszy raz znalazła ją drużyna, była zupełnie naga. Gwen ubrała ją w swoje ciuchy i kurtkę Bena. Później, pracując na Primusie, była ubrana w siwy kombinezon z czarnymi liniami podobnym do koszuli Bena z oryginalnej serii tyle, że większą, z grubszymi liniami i w innej kolorystyce.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Blond włosy Eunice są krótsze, jej oczy i usta są pomalowane, a na głowie nosi czarną opaskę. Jej strój składa się z długich, czarnych butów za kolana, krótkiej białej spódniczki z czarnymi, pionowymi pasami i tego samego koloru, długich rękawic bez palców.

Umiejętności Edytuj

Jako prototyp Omnitrixa , Unitrix może przechowywać DNA różnych gatunków.

W przeciwieństwie do prototypu Omnitrixa i Ultimatrixa nie jest podłączona do Strumienia Kodonu, co ogranicza ją do przechowywania jednej próbki DNA.

Eunice1

Eunice wchłania umiejętności królika

Eunice jest też w stanie wchłonąć poszczególne DNA zwierząt (królik, niedźwiedź, wąż), co dało jej poszczególne umiejętności (skakanie, siła, elastyczność) bez zmiany jej formy. Czas trwania przemiany to około 10 minut. Ma na karku czarny prostokąt. Gdy się go przyciśnie, zmienia się w Unitrix.

Okazało się, że Eunice przyciąga też zwierzęta, które są zazwyczaj nieśmiałe, a także potrafi oswoić takie zwierzęta jak niedźwiedź czy wąż. Ta możliwość została prawdopodobnie włączona przez Azmutha , aby ją chronić, ponieważ Unitrix może tylko przechowywać jedną próbkę DNA.

Wchłonięte moce Edytuj

 Gatunek  Zdobyte moce
Królik Zwiększona skoczność
Niedźwiedź Zwiększona siła
Wąż Zwiększona elastyczność
Arachnomałpa Zwiększona zwinność i siła

Historia Edytuj

Unitrix Core

Unitrix

Eunice jest prototypem Omnitrixa  stworzonym przez Azmutha. Gdy ten, przez przypadek wysłał kapsułę z rdzeniem na Ziemię, wynajął Szukacza, by go odzyskał. Na jego nieszczęście, drużyna Bena znalazła ją pierwsza, a Gwen  dotykając kapsuły uruchomiła ją, co zmieniło rdzeń w nastolatkę, która przedstawia się jako Eunice. Ben (który niedawno zerwał z Julią) zaczynał się do niej przymilać. Tymczasem Kevina i Gwen  zaatakował Szukacz. Zmienił Eunice w rdzeń i chciał uciec, lecz bez skutku. 

Gdy zjawił się Azmuth, wszystko wytłumaczył. Okazało się, że Unitrix jest prototypem Omnitrixa , gdzie próbki DNA miały być umieszczone w poszczególnych Unitrixach. Stwierdza też, że Unitrix skopiował DNA Gwen przy jej dotknięciu. Azmuth chciał pozbyć się Eunice (twierdził, że jest niebezpieczna), lecz po krótkiej argumentacji z Benem wysłał ją na Primusa jako swoją pomocnicę.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Eunice powróciła w odcinku "Pyszny turniej", gdzie wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry.

Występy Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Eunice to pierwsza i jedyna postać, która została pokazana nago.
  • Według Azmutha, Eunice jest niebezpieczna. Według Dwayne'a, zobaczymy dlaczego, co prawdopodobnie oznacza, że Eunice powróci.
  • Jest urządzeniem, a zachowuje się jak prawdziwy człowiek, posiada uczucia, co według Azmutha nie jest dobre.

Zobacz też Edytuj