FANDOM

Eon jest podróżnikiem w czasie i jednym z wtórnych złoczyńców Bena. Jest też złą alternatywną wersją Bena.

Wygląd Edytuj

W filmie "Ben 10: Wyścig z czasem", Eon nosi czarny kask z fioletowym daszkiem. Główny jego strój to czarne ciało z ciemną kurtką. Ma też czarne rękawice z fioletowymi liniami na nich. Kiedy Ben staje się jego kopią, brakuje mu hełmu.

W "Ultimate Alien", Eon nosi srebrny hełm z fioletowym wizjerem. Ma czarne ciało, srebrne buty, rękawice i fioletową pelerynę.

W "Omniverse", Eon wydaje się być bardzo stary (lub po prostu ma odrażający wygląd). Ma czarny kask z fioletowym wizjerem, ale jego twarz jest widoczna. Posiada też srebrne rękawice i buty. Ma czarne ciało z fioletowymi liniami i srebrnym kołnierzem, który obejmuje całą jego szyję.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Eon

Eon w filmie "Wyścig z czasem"

Eon został wysłany na Ziemię, aby aktywować Uścisk Armageddonu i rozpocząć inwazję na planetę. W tej linii czasu był zbyt stary, aby uaktywnić artefakt, więc polował na Omnitrix, by powielić swoje DNA. Został jednak złapany przez Hydraulików 200 lat przed oryginalną serią.

Ben 10 Edytuj

Eon miał zamiar aktywować Uścisk Armageddonu. Użył Omnitrixa, by zmienić Bena w Chroniana, a następnie przejął nad nim kontrolę. Kiedy aktywuje artefakt, rozpoczyna się inwazja kosmitów, ale wszystko wraca do normy, gdy Gwen udaje się dotrzeć do Bena wewnątrz Eona. Prawdziwy Eon pojawia się ponownie, by się zemścić, ale Ben jako Dzikopysk wrzuca go do uścisku, niszcząc go w tej linii czasu.

Eon Angry

W "Ultimate Alien"

W odcinku "Ben 10.000 powraca" okazuje się, że wydarzenia z filmu miały miejsce w alternatywnej linii czasu. Jak się okazuje, Eon przeżył walkę z Benem w tej linii czasu i od tego czasu podróżuje przez wiele różnych wymiarów, porywając alternatywne wersje Bena i robiąc z nich sługi. Kiedy przychodzi do jednego z alternatywnych Benów, Ben 10.000 wysyła go 20 lat w przeszłość do dzisiejszego Bena. Ostatecznie został pokonany, gdy Ręka Armageddonu została zniszczona przez Jetraya.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Eon wraca w odcinku "Znowu Ben", gdzie zostaje uwięziony w głównej linii czasu przez Paradoxa. Dążąc do zdobycia przedmiotu pozwalającego na podróż w czasie, Eon walczy z 11-letnim i 16-letnim Benem i w tym samym czasie dotyka ich Omnitrixów, przez co tamci zamieniają się umysłami. Wiedząc, że Paradox nie pojawi się w obecnych czasach, ponieważ 11-letni Ben go nie zna, Eon cofa się pięć lat w przeszłość, gdzie znajduje Paradoxa i odcina jego rękę. Biorąc Paradoxa do innego wymiaru, Eon przesłuchuje go i, wiedząc, że nigdy nie kłamie, Paradox zdradza, że jego ręka to poszukiwany przez niego przedmiot. Eon zamierza wrócić do dnia dzisiejszego, by ukraść przedmiot niedojrzałemu Benowi, kiedy ten już go znajdzie. Wtedy przywołuje swoich sługusów, ale portale czasowe nie uszczelniają się po nich. Paradox, postrzegany przez inny portal, mówi Eonowi o konsekwencjach w ingerowaniu w czasie. Ponieważ obaj Benowie byli widziani przez portale, Eon został pokonany przez dwóch Mechanicznych i odesłany z tej linii czasu, a wszystko wróciło do normalnego stanu.

W odcinku "I nie było żadnego", Eon łączy siły z Vilgaxem w celu zniszczenia wszystkich wersji Bena z każdej alternatywnej rzeczywistości. Aby plan się wypełnił, zbierają ekipę ze złych wersji Tennysona. Podczas walki alternatywnych postaci, Vilgax uruchamia Chronosapieńską bombę czasu, która generuje czerwony promień rozprzestrzeniający się nad Los Soledad i niszczący wszystkich Tennysonów oraz Eona z wyjątkiem dobrego Bena.

W odcinku "I pojawił się Ben", Eon pojawia się po tym, jak Mechaniczny przywraca do życia alternatywne postacie. Chronian atakuje byłego współtowarzysza, jednak dobry Ben odsyła złe wersje Tennysona do swoich wszechświatów.

W odcinku "Powtórka z czasów wojny", Eon współpracuje z Exo-Czaszką i Subdorą, którzy niszczą skalną ścianę w Podmieście, odkrywając tym samym składnie jaj bestii czasowych. Chronian zabiera trzy jaja, z których przyspiesza wzrost jednego z nich. Po wielu walkach z drużyna Tennysona, Eon przemyca walizkę z dwoma czasowymi bestiami do świata poza czasem. Wręcza ją Maltruantowi i obiecuje, że dzięki temu wygra "wojnę czasu" jeszcze przed jej rozpoczęciem.

W odcinku "Koniec pewnej ery", Eon pojawia się, aby pomóc Maltruantowi. Chronosapiens uznaje, że Chronian nie jest potrzebny i wysyła go do jego wszechświata.

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Eon jest jednostką pomiaru czasu, która obejmuje wiele epok i jest równa miliardowi lat.

Zobacz też Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Eon

  • Trzech Eonów?!

    10 wiadomości
    • Rad123456 napisał(a):Lukisiak napisał(a):Nie bo tylko Eon z UA jest alternatywną wersją, podczas gdy ten z filmu jest Chronianinem, a z...
    • Lukisiak napisał(a):Rad123456 napisał(a):Lukisiak napisał(a):Nie bo tylko Eon z UA jest alternatywną wersją, podczas gdy ten z filmu j...

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki