FANDOM

Echo Echo to kosmita z próbki DNA Sonorosianina z planety Sonorosia.

Wygląd Edytuj

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien Edytuj

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Echo Echo to żywy wzmacniacz z silikonu, mający na plecach kwadrat podobny do MP3. Jest cały biały i ma zielone kreskowe oczy i nauszniki. Posiada też dwie zielone dziury na nadgarstkach. Echo Echo ma symbol Omnitrixa/Ultimatrixa na klatce piersiowej.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse", Echo Echo ma kółko na brzuchu oraz bardziej kwadratową głowę. Jego nauszniki mają dwie czarne kreski, a jego oczy są na dwóch półkolach. Nosi symbol Omnitrixa na czubku głowy.

Umiejętności Edytuj

Echo Echo może krzyczeć na częstotliwości ultradźwięku, przez co ma możliwość przeciążenia maszyny i zatrzymywania pocisków w połowie lotu. Echo Echo ma zdolność do powielania się, podobnie jak Klon, ale różni się tym, że jego klony nie są z nim związane w żaden sposób. Łącząc te dwa aspekty, może on stworzyć "ścianę dźwięku".

Blukic And Driba 44.png

Echo Echo wykorzystujący swoje duplikaty i umiejętności sonokinezy

Echo Echo może także używać echolokacji. Umie skierować wibracje w celu zwiększenia krzyku. Echo Echo potrafi też przesyłać fale dźwiękowe przez głośniki (np. telefony) i wykryć wibracje w ziemi. Wykazano, że ma możliwość wykorzystania swoich dźwiękowych strzałów, by utworzyć pole siłowe. Ma również zwiększoną wytrzymałość i siłę.

Klony Echo Echo nie muszą wracać do jednej postaci, gdy chcą się odmienić. Jak pokazano w odcinku "Duplikaty", każdy klon może wrócić do postaci Bena, tworząc przy tym wiele osobistości chłopaka.

W odcinku "Przesyłka specjalna" Echo Echo pokazuje zdolność tarczy dźwiekowej która odbiła świecącą kolczatkę Grzmotowieprza.

Wady Edytuj

Echo Echo i jego klony mają delikatne ciała, które mogą być łatwo zniszczone, jak widać, gdy Ostateczny Kevin zniszczył kilka z nich neuropromieniem Jetraya.

Historia Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Echo Echo to pierwszy kosmita Bena, który rozmawiał przez telefon komórkowy. Drugi to Gniew.
  • Czasami, kiedy Ben przekształca się w Echo Echo, natychmiast pojawiają się duplikaty.
  • Według Dwayne'a, Echo Echo ma słuchawki, więc nie jest raniony przez własne soniczne krzyki.
  • Derrick potwierdził, że korpus zewnętrzny Echo Echo jest zbroją, a jego wnętrze wykonane jest z fal dźwiękowych.
  • Echo Echo mówi jak robot (bez okazywania uczuć).
  • Echo Echo może się duplikować, a Klon, klonować.
  • Jego alternatywną wersją w wymiarze 23 jest Kopia Kopia.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki