FANDOM

Dzikopysk, znany też jako Dziki, to kosmita pochodzący z próbki DNA Wulpimancera z planety Wulpin.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Dzikopysk jest dużym pomarańczowym psem bez oczu i ogona. Jego zęby wystają z paszczy. Na każdej stronie jego szyi są skrzelopodobne uszo-nozdrza odpowiadające za nadzwyczajny u wielu psów węch i słuch. W oryginalnej serii, Dzikopysk nosi ochraniacz z Omnitrixem na lewym barku.

W "Ultimate Alien", Dzikopysk nosi symbol Ultimatrixa na klatce piersiowej i jego usta są pomarańczowe. Teraz stał się mniejszy i ma jaśniejszy odcień pomarańczowego.

Dzikopysk 10-letniego Bena w "Ultimate Alien" jest taki sam jak w oryginalnej wersji, tyle że na "naramienniku" zamiast białego paska ma szary i nie ma szarych brzegów obiegających poszczególne części.

Ben 10: Omniverse Edytuj

W "Omniverse", Dzikopysk jest taki sam jak w "Ultimate Alien", tyle że nosi zieloną obrożę z białymi paskiem, a na niej symbol Omnitrixa. Ma też strasznie chude nogi i czarne usta. 11-letni Dzikopysk jest taki sam jak w oryginalnej wersji, lecz została zmieniona animacja.

Zdolności Edytuj

Dzikopysk jest bardzo zwinny. Jego największą umiejętnością są zmysły węchu, smaku i zapachu. Potrafi on wyczuć ciepło. Oprócz tego ma ostre zęby, pazury i kolce, którymi może strzelać.Jest też bardzo silny.

Wady Edytuj

Dzikopysk nie może mówić. Jest też podatny na dźwięki o wysokich częstotliwościach, między innymi gwizdanie Khybera. W okresie zachorowania jego uszo-nozdrza niezbyt poprawnie działają i trudno mu jest wyczuć obiekt oddalony nawet o metr.

Historia Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Występy Edytuj

Ben 10 Edytuj

Ben 10: Omniverse Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki