FANDOM

Poprzedni odcinek
Krąg Strażników Płomienia
Położenie odcinka Następny odcinek
Dziewczyna doskonała
Dwóch albo żaden
Angielski: Double or Nothing
Albedo Double.png
Seria Ben 10: Ultimate Alien Numer odcinka 37
Sezon 3 Ogólny odcinek 135
Premiera Twórcy
Polska 18 kwietnia 2012 Scenariusz Len Uhley
USA 14 października 2011 Reżyseria Matt Youngberg
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery!

Dwóch albo żaden to trzydziesty siódmy odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 18 kwietnia 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie Edytuj

Odcinek zaczyna się gdy Kevin i Gwen siedzą w knajpie. Po chwili przychodzi Ben, tłumacząc swoje spóźnienie. Następnie trójka ogląda reklamę przedstawienia "Ben 10 Na żywo". Ben jest tym kompletnie zdziwiony. Ekipa leci statkiem na spektakl. Gdy docierają na miejsce Tennyson zmienia się w Armowiertło aby bileter ich wpuścił do budynku. Zespół siada w pierwszym rzędzie. Show się zaczyna. Pokazuje on walkę Ben Tena, jako Gigantozaura i Ziąba, z Vilgaxem. W między czasie na scenę wchodzą tancerki Gwenetki. Ben i Gwen nie są zadowoleni z występu, ale Kevin i reszta ludzi cieszą się. Po skończonym show trio udaje się do producenta, którym okazuje się Albedo. Chłopak tłumaczy się, że zarabia na życie. Nagle rzuca na podłogę urządzenie, które sprawia że ziemia drży. Galwan ucieka. W pogoń za nim rusza Ben. Walczy on ze, Swampsem,Fridgem i Hughem po kolei, myśląc że walczy z Albedo. Gdy pokonał ostatniego z nich przychodzą Kevin i Gwen razem ze schwytanym prawdziwym Albedo. Ben wyżywa się nad nim i nad jego kosmicznymi aktorami. Galwan opowiada swoją historię o aktorstwie. Obiecuje, że zakończy show. Ekipy rozchodzą się. Nagle do Bena, Kevina i Gwen przybiega jeden z aktorów Albedo. Mówi im o szatańskim planie jego szefa. Całą czwórką lecą to sprawdzić. Widząc przez okno jak Albedo buduje bombę, Ben zmienia się w NRG i wchodzi do środka. Trio pokonuje aktorów Galwana. Następnie Ben, w ludzkiej już postaci, bije się ze złym "bliźniakiem". W tym samym czasie bomba wybucha, zmieniając Albedo w Galwana. Jest on szczęśliwy, że znów jest sobą. Następnie tłumaczy Benowi, że bomba nie miała zamienić każdego w kopię Tennysona, tylko zmienić Albedo w Galwana. Nagle kosmita zmienia się znów w postać chłopaka i nic nie może na to poradzić. Rozzłoszczony obwinia Bena i jego Ultimatrix za to, że znów jest uwięziony w ludzkiej postaci. Albego zmienia się w Gniewa i atakuje Tennysona. Ten pokonuje go jako Ostateczny Echo Echo. Po walce nieprzytomnego Albedo zabierają jego kosmiczni kumple.

Najważniejsze wydarzenia Edytuj

  • Albedo powraca.
  • Albedo przebiera się za Bena, by zarabiać w "Ben 10 na żywo".
  • Albedo zyskuje możliwość zmiany w jakiegokolwiek kosmitę.

Postacie Edytuj

Wrogowie Edytuj

Kosmici Edytuj

Ben Edytuj

Albedo Edytuj

Błędy Edytuj

  • W scenie, gdy Albedo zdjął perukę i spojrzał na Bena, jego lewa brew dotykała oka, ale w odbiciu w lustrze jest ona wyżej położona.
  • W jednej scenie, ramiona NRG były białe, a nie szare.
  • W jednej ze scen, kiedy Ben rozmawia z Albedo, linia na kurtce Bena znika.
  • Na początku odcinka, w Burger Chacie, gdy Kevin jadł hamburgera i Gwen bawiła się frytkami, można zobaczyć, że stół był brudny od keczupu. Ale po kilku sekundach, ketchupu nie było.
  • W jednej scenie, "10" na kurtce Bena była czarna, a nie biała.
  • Pod koniec sceny w sztuce, kiedy Albedo się kłania ma siwe włosy, a po przybliżeniu są brązowe.

Ciekawostki Edytuj

  • Okazuje się, że ojciec Gwen jest prawnikiem.
  • Prawdziwa forma Albedo po raz pierwszy pojawia się w tej serii.

Linki do odcinka Edytuj

WatchEpisodeInTV.png

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki