FANDOM

Drużyna Bena, zwana także zespołem jest grupą uzdolnionych postaci o niezwykłych umiejętnościach i wiedzy, którzy nie raz wykazali się wielkim sercem bohatera.

Cele Edytuj

Drużyna powstała w odcinku "Wiele zmian: część 1", gdzie Gwen wyjechała na studia, a Kevin wraz z nią. Tym samym stary zespół rozpadł się, a Ben Tennyson chciał pracować samodzielnie. Dziadek był temu przeciwny od początku, dlatego też przydzielił mu wyszkolonego hydraulika - Rooka Blonko. Pomimo wielu sprzeczek, bohaterom udało się odnaleźć wspólny język. Przez cały czas zwalczali niebezpieczeństwo ze strony kosmitów, jak i uzdolnionych ludzi.

Pierwszym bardzo ciężkim celem było pokonanie Frakcji, która była zawsze o krok przed bohaterami. Dzięki potężnemu Nemetrixowi, formy Tennysona z Omnitrixa były bezsilne. Po wielu zmaganiach i pojedynkach, hydraulicy rozwiązali niebezpieczną organizacje. Gdy Ziemię zaczęły atakować floty Incursiańskie, zespół musiał obrać nowy cel - zapobiegnięcie wojny. Cudzoziemcy kochający wojnę zaplanowali wszystko, łącznie z pozbyciem się Tennysona. Ludzie tracili wiarę w odzyskanie dawnego spokoju, jednak młody heros pojawił się ponownie i zaczął infiltrować wojska Incursiańskie. Tym samym udało mu się uwolnić przyjaciół i hydraulików, a także aresztować postacie odpowiedzialne za wojnę.

Po pewnym czasie Albedo utworzył specjalny stabilizator, rozpoczął poszukiwanie elementów do wykonania nikczemnego planu. W tym celu zaczął współpracować z Khyberem. Gdy zespół się o tym dowiedział, wyznaczył tą sprawę jako priorytet. Wspólnymi siłami udało im się oddać mózg Azmutha właścicielowi, a także zapobiegli zdobyciu przez wroga ostatecznej potęgi. Kolejnym celem było zatrzymanie De Szramy przed wykonaniem niebezpiecznych planów wskrzeszenia gatunku Vladatów. Po wielu pojedynkach z nowymi członkami potwornego trio, a także walk pomiędzy sobą, zespół zniszczył Ektonuryta i uwięził Lord Transyla.

Znani członkowie Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Zed TabberOV.png

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki