FANDOM

Drony Vilgaxa to małe roboty służące Vilgaxowi.

Wygląd Edytuj

Ben 10 Edytuj

Drony Vilgaxa to małe humanoidy o zgarbionej posturze. Ich ciało jest pomarańczowe, natomiast zbroja, którą noszą jest czarna i posiada czerwone elementy. Na plecach można zauważyć ciemne plecaki odrzutowe. Drony mają cztery, żółte oczy i dwa kółka na wysokości ust. Z tyłu głowy posiadają krótkie czarne rogi z czerwonymi obwódkami.

Ben 10: Obca Potęga Edytuj

Drony Vilgaxa zmieniły kolorystykę swoich zbroi. Ręce, stopy, klatka piersiowa i głowa jest czerwona, tak samo jak plecak odrzutowy. Pojawia się też wiele srebrnych elementów, z których jest stworzony między innymi róg na głowie, a także obwódki wokół oczu. Reszta ciała ma czarny kolor.

Ben 10: Omniverse Edytuj

Drony Vilgaxa znacznie się zmieniły, jednakże przypominają te z oryginalnej serii. Są teraz mniej przygarbieni i wydają się być wyżsi. Noszą większe, czarne plecaki odrzutowe. Róg, który znajdował się z tyłu głowy zastąpiono śrubami, podobnymi to tych, które są na uszach i policzkach.

Opis Edytuj

Drony Vilgaxa posiadają zwiększoną siłę i wytrzymałość, a także potrafią używać zaawansowane kosmiczne technologie z niezwykłą precyzją. Pomimo tego nie są często wykorzystywane do walki, a do zarządzania i sterowania Młotem Chimeriański. Drony sterują też innymi robotami, które mają za zadanie wykonać dane zadanie.

Ciekawostki Edytuj

  • Drony Vilgaxa wykazują wiele podobieństw do czujących organizmów.

Zobacz też Edytuj

Zobacz inne Wiki!

Losowa wiki